Створювався проект, де клієнт міг би в режимі реального часу бачити очима і вухами кур’єра в будь-якій точці світу. Суть проекту це сервіс та програмний продукт. Для реалізації потрібен гаджет – окуляри з камерою, навушниками та мікрофоном. Також Кур’єру можна транслювати зображення на окуляри, наприклад підказка куди згорнути або фото необхідного об’єкта.
Перед нами стояло завдання створити високоякісні рендери, у тому числі анімацію, яку можна використовувати на сайті компанії.
Створювати твердотільну 3Д модель для виробництва – немає необхідності, але необхідно було врахувати весь вміст (начинка), щоб візуалізація була в реальному розмірі, і якщо дійде до виробництва, то окуляри не зміняться.
Перший етап промислового дизайну – це аналіз ринку та можливості виробництва
Промисловий дизайн корпусу для електронного пристрою будуватиметься навколо вмісту – електронної начинки. Для початку нам потрібно визначити, який нам буде потрібно акумулятор (прийнято рішення монтувати невеликий, тому що більше часу будемо запитані до павербанку), якого діаметру динаміки (для необхідної якості звуку), розміри камери, мікрофона та основної плати з процесором.
І тому вивчається ринок аналогічних пристроїв, і навіть ринок розхідників, у якому зможемо закупити партію компонентів.
Крім електроніки нам необхідно вирішити, які геометрії будуть окуляри, щоб вони могли задовольнити максимальну кількість користувачів – підходити і бути модними. На момент розробки проекту, на ринку оправ лідирує трохи квадратна форма оправ. Більше половини всіх очок мають щось схоже. Лідером серед брендів вважається Ray band (так прийнято називати цю геометрію, на кшталт Ксерокс) саме цю форму ми взяли за основу.
Розміри всієї “начинки” переносяться в 3Д програму, навколо якої починається побудова 3Д моделі корпусу.
Етап 2 – компонування електроніки та побудова корпусу
Етап 3 – рендеріг очок MetaPax
Спочатку створюється сцена та виставляється освітлення. Для таких завдань ми використовуємо V-ray або Cinema4D або Key Shot.
Коли вибрано ракурс і налаштована сцена, ми ставимося рендеритися на фінальній якості. Нижче результат
Етап 4 – 3Д анімація для сайту
Стоїть завдання створити анімацію для сайту, щоб окуляри прокрутилися та полетіли на глядача. Тес самим давши приміряти роль кур’єра. Створюємо аніматику (попередній ескіз анімації):
Разом:
Створили цілком реалістичну геометрію, яка використовується у проекті на початковому етапі і може дійти до виробництва без змін. Створили анімацію для сайту – які мають реалістичність, і у користувача може скластися враження, що такий продукт вже існує. Проект масштабний та амбітний, тому ми зробили швидко.