У питаннях реклами фахівці вже давно наголошують: візуалізація – найефективніший метод просування. Для цього нам на допомогу приходять сучасні 3d технології, які дозволяють реалізовувати будь-які ідеї та образи. Остання статистика показує, що формат відео – виграшний спосіб реклами, який стрімко набирає популярності. Він створює ілюзію реальної комунікації, і навіть найфантастичніші ідеї здаються глядачеві реальними. Найкращий хронометраж для хорошого ролика – 1-2 хвилини, потім увага людини розсіюється, і вона відволікається на сторонні речі.
Створення промо-ролика
Для недавнього завдання нам знадобилося зняти промо-ролик для гаджета (3d очок). Робота включала створення 3d моделі та анімацію для реклами, що зажадало залучення дизайнерів, режисера-постановника, монтажера, маркетологів і бренд-спеціалістів. Для початку потрібно було створити 3d-окуляри, які потім з’являться в рекламному промо-ролику.
Етапи створення 3d-окулярів для реклами
- Підготовка ескізу полігональної сітки для геометричної тривимірної моделі з урахуванням усіх параметрів: колір, розмір та рух.
- Текстурування: відображення рельєфів для всіх ракурсів з урахуванням карт тіней, освітлення та відблисків.
- Рендеринг або візуалізація отриманої моделі, яка стане для промо-ролика. На цьому етапі можна побачити, наскільки вигідно може виглядати модель та які ракурси найпривабливіші.
- 3d анімація – налаштування керування та послідовності дій з урахуванням раніше опрацьованих 3d сцен. Важливо враховувати, щоб рухи виглядали природно, а 3d модель була спотворена.
Зйомка промо-роликів
В рамках наступного етапу ми мали отримати готовий промо-ролик для гаджета, який потім буде презентований замовнику та потенційним клієнтам. Потрібно було зробити таке:
- Сценарій промо-ролика
На даному етапі необхідно було підготувати розкадрування, в якому вже враховувалася послідовність кадрів та їх хронометраж. Ми також вказуємо, де і які звукові та текстові елементи будуть використані, і як вони поєднуються з кадрами.
Ніколи не забувайте про розкадрування! З її допомогою ви можете значно заощадити час, знімаючи не послідовно, а так, як вам зручно. Згодом на етапі монтажу ви будуватимете сюжетну лінію і зводите звук.
- Монтаж
Повноцінний монтаж включає роботу з відео та звуком за допомогою спеціальних програм.
- Для початку ми побудували анімовані елементи в потрібній хронології, щоб основні характеристики продукту послідовно виникали з акцентом на окремих кадрах у найбільш вигідних ракурсах.
- Додавання текстового супроводу та звуку з урахуванням синхронізації візуального ряду.
Отриманий промо-ролик став гідною презентацією продукту та сподобався нашому замовнику.
Ви можете замовити промо-ролик для сайтув компанії KLONA, який не тільки ефектно візуалізує вашу ідею, але й візитною карткою компанії, що запам’ятовується.