Під час розробки 3D-ігри створюється тривимірний простір — ігровий світ, який заповнюється 3D моделями персонажів та кружляння. Процес створення 3D-ігри досить трудомісткий – потрібно змоделювати персонажів, ігрові рівні, елементи головного меню та сторінки опцій. Але гравцям важлива не лише графіка. Створення повноцінної 3D гри починається з опрацювання сценарію. Він визначає дії головного героя, розвиток другорядних персонажів та ігрового всесвіту. Сценарій надає грі глибину та реграбельність. Також записується музичний супровід – динамічна музика та ембієнт-саундтреки. Для просування гри на ринку проводяться рекламні кампанії— демонструються трейлери, скріншоти, щоденники розробки.
Компанія KLONA створює 3D-ігри для:
- комп’ютерів;
- ігрових приставок;
- планшетів;
- телефонів.
ЦІНА НА РОЗРОБКУ 3D-ГРИ ЗАЛЕЖИТЬ ВІД
- вибору ігрового двигуна;
- розміру всесвіту та кількості персонажів;
- термінів реалізації проекту;
- кількість концептів для створення дизайн-документа.
ПРИЧИНИ ЗАМОВИТИ ІГРИ З 3D-ГРАФІКОЮ У КОМПАНІЇ KLONA
Персональний куратор проекту
Він звітуватиме за роботу кожного співробітника, і надаватиме інформацію про результати. Він звітуватиме за роботу кожного співробітника, і надаватиме інформацію про результати.
Власна бібліотека
Дизайнери та художники компанії збирають колекцію текстур, вручну фотографують та обробляють поверхні об’єктів. Створення 3D гри з нуля вимагає вироблення дизайнерської концепції ігрового світу та стилю, що створюється на основі зібраних референсів.
У спеціальних програмах створюються карти емоцій та рухів для кращого розуміння фізики та кінетики героїв гри.
Вибір ігрового двигуна
Компанія KLONA розробляє програми на найкращих комерційних двигунах. Під кожний проект підбирається забезпечення, яке максимально розкриє ігровий світ. Так, щоб створити 3D онлайн гру підійде двигун для малювання безшовного світу, а для кінематографічного шутера – двигун, що підтримує відображення великої кількості полігонів та спецефектів.
Маркетингове дослідження
Маркетологи компанії ретельно вивчають цільову аудиторію проекту, визначають її основні потреби та переваги. Аналізують останні тенденції геймдизайну, адже розробка 3D-ігри займає багато часу, а продукт має залишатися актуальним на момент випуску.
KLONA – компанія розробник 3D-ігор.
ТИПИ ІГРОВИХ РУХІВ, ЯКІ ВИКОРИСТОВУЮТЬ СПІВРОБІТНИКИ KLONA
- Unity 3D;
- CryEngine;
- Unreal Engine;
- Source;
- Id Tech.
ЕТАПИ СТВОРЕННЯ 3D-ГРИ
Складання технічної документації для розробки 3D-ігри
Компанія KLONA після підписання контракту надає 3 види документів. Перший – це концепт документа, де міститься вся основна інформація про гру. Сюжет, історії головних та другорядних персонажів, особливості побудови ігрового світу. Концепт документи потрібні для затвердження замовником ідеї розробки та визначення тимчасових та бюджетних рамок робіт.
Після концепт-документації прописуються технічні документи (мови програмування, бази даних, обсяги пам’яті) та дизайн-документація.
Маркетингове дослідження
Співробітники зондують ігровий ринок, визначають тренди та найпопулярніші теми для сюжетів 3D-ігор. Ретельно аналізуються інтереси цільової аудиторії, її дрібні переваги, навіть музичні, адже це допоможе створити правильну атмосферу ігрового світу. Всі отримані дані обробляються та систематизують, матеріал передається дизайнерам вивчення. Після цього маркетологи розпочинають планування рекламної кампанії.
Виробництво 3D-ігри
На цьому етапі проводитиметься командна робота відділів. Програмісти створюють кодовий каркас для ігрового поля, дизайнери опрацьовують графіку та рівні всесвіту, копірайтери пишуть діалоги та тексти для меню. До того ж у KLONA працюють позаштатні музиканти, які напишуть або підберуть звуковий ряд для проекту.
Технічна підтримка
Для браузерних онлайн ігор супровід відбувається постійно, ціна за такий тип співпраці обговорюється окремо у контракті із замовником.
Замовте створення 3D-ігри у спеціалістів компанії KLONA
Ми створюємо комп’ютерний продукт, який знаходить відгук у серцях гравців і приносить прибуток інвесторам
Зверніться по додаткову інформацію до менеджерів.