Створення ігрового світу

Студія KLONA створить яскравий і незабутній всесвіт, в який гравець повертатиметься знову і знову. Середня ціна на створення ігрового світу – 100 тисяч гривень.

Ігровий світ

Ігровий світ відображає специфіку жанру та суть сюжету, він приваблює яскравими та цікавими локаціями та ретельним опрацюванням оточення.

Головні герої їх союзники здатні викликати емпатію, але повне занурення залежить від якісного ігрового світу.

Окремими натяками та деталями світу розповідається сюжетна історія: уривки газет з інформацією, написи на стінах, гігантські статуї – все викликає інтригу та змушує гравця йти далі.

Студія KLONA створить яскравий і незабутній всесвіт, в який гравець повертатиметься знову і знову.

Середня ціна на створення ігрового світу – 100 тисяч гривень.

ЦІНА НА РОЗРОБКУ ГРИ НА ЗАМОВЛЕННЯ ЗАЛЕЖИТЬ ВІД:

  • кількості концептів та рендерів;
  • обсягу правок за обраним концепту;
  • деталізації та розміру всесвіту;
  • термінів реалізації проекту.

РОЗРОБКА ІГРИ НА ЗАМОВЛЕННЯ: ЕТАПИ

  1. Складання технічного завдання створення ігрового світу. На цьому етапі подається ідея, як правило, це словесний (текстовий) опис ігрового світу. Також обговорюються ключові технічні моменти: жанр, тематика, вид.
  2. Маркетингове дослідження у створенні ігор. Виділяється цільова аудиторія та її основні переваги.
  3. Пошук референсів. Збір інформації про тлі, краєвиди, підбір фото об’єктів природи та інвентарю.
  4. Створення 5 концептів дизайну у розробці гри на замовлення. Подання стилів сцен і локацій та опрацювання розміщення основних об’єктів.
  5. Доробка обраного концептуствореного ігрового всесвіту полягає в деталізації об’єктів, виставленні освітленні, додаванні колірної гами та текстур.

РОЗРОБКА ІГР: ВИДИ СВІТІВ

Відкриті світи у створенні ігрового всесвіту

Дозволяють гравцю вільно переміщатися у просторі, шукати нові та цікаві локації, взаємодіяти з другорядними персонажами. Багато відкритих світів обмежені межею міста (Assassin’s Creed) або регіону (Fallout). Ці всесвіти залежать від лінійності сюжету, хоч і надають більшої свободи.

Ігри конструктори чи пісочниці не мають сюжету. Єдина мета вижити та досліджувати створений ігровий світ. Найяскравіші представники цього напряму – Minecraft та The Sims.

Мири-карти у розробці гри на замовлення

Використовуються у глобальних стратегіях, де гравець керує державою чи цивілізацією. Весь ігровий процес ділиться на три складові – контроль баз, наукові дослідження та покращення виробництва.

Ігровий процес у глобальних стратегіях розбавляється тактичними боями у часі.

Мир-сцена у розробці 3D-ігор

Арена чи сцена уособлює ігровий світ у файтингах. Тривимірність дозволяє гравцям використовувати і глибину, наприклад, як додаткову можливість ухилення від противника. До того ж на арені розміщують предмети, які загрожують здоров’ю персонажів або можуть задіятися як зброя.

Сюжетні світи у розробці ігор

Характеризуються лінійністю в історії, гравець має пройти певну послідовність подій, локацій чи місій. Часто є лише один маршрут, яким гравець має слідувати через рівні. Або розробники можуть надати деяку свободу вибору та дозволити вибрати з кількох шляхів до перемоги або пройти додаткові завдання.

Статичні світи у розробці 2D-ігор

У квестових іграх ігровий рівень заздалегідь малюється однією великою картинкою, де розміщуються ігрові об’єкти для взаємодії. Залежно від жанру оповідання вони можуть бути казковими чи більш реалістичними.

ПРИНЦИПИ СТВОРЕННЯ ІГРОВОГО СВІТУ

Динаміка у розробці гри на замовлення

Навіть у статичній локації має бути рух. Тремтіння вогню в каміні і навіть пара від чашки з кавою – зроблять гру приємною для сприйняттята дослідження. Абсолютно інший рівень динаміки – це якісне опрацювання оточення – розмови людей на вулиці або жвава суперечка між торговцями. Об’єкти можуть не тільки рухатися, а й бути інтерактивними для персонажа – стіл перекинути, світильник запалити, а чашку відсунути.

Якісний ігровий світ: освітлення

Проста геометрія та звичайні текстури перетворяться, якщо зробити освітлення. Це не просто інформація про погоду, час доби та настрої. Гра світла та тіні створює атмосферу гри. Динамічне освітлення по-новому представить локацію та продемонструє ігровий процес.
Колір освітлення багато говорить про небезпеку та чудово доповнює музичний ряд. Наприклад, якщо в небезпечних місцях згущувати тіні або додавати червоно-зелений колір.

Масштаб у створенні ігрового всесвіту

Правильно підібрані пропорції допоможуть розібратися в ігровому процесі, визначити гравцю, як взаємодіяти з предметами оточення – чи можна стрибати чи підніматися на об’єкт. Масштаби простору дозволяють оцінити ігровий простір і тривалість місії чи рівня.

Візуальний контент у розробці гри

Історія гри та навіть локації розкриваються поступово, адже інтрига утримає користувача у грі на довгий час. Заздалегідь вгадуваний сюжет – нудний та монотонний. Контент та матеріали на локаціях сприяють уважності та підтримці інтересу. Залежно від жанру важливе й візуальне оформлення інвентарю та предметів. Особливо, в історичному жанрі промах в епохах та екіпіруванні буде розкритикованийяк журналістами, так і гравцями.

Студія розробки ігор KLONA створює нові та дивовижні світи

Зверніться до менеджерів компанії за інформацією.

Зв’язатися з нами:

hello@klona.ua

+380443388802

+447445536631