Завдання: розробка анімаційного ролика
Нещодавно ми отримали замовлення на розробку анімаційного ролика для канадської компанії, яка займається виробництвом бурильних установок. Метою створення анімації було звернути увагу громадськості до проблем довкілля. Гостросоціальні теми здебільшого візуалізуються через складні образи та історії, але моушн-дизайнери студії KLONA вирішили розкрити цю тему через гумористичний формат.
3D-модель персонажа
Перед нами стояло завдання: розробити відеоролик, який би в ненав’язливому ключі розповів про послуги та переваги нашого клієнта. Звичайно, при створенні моушн-дизайну ми врахували всі побажання замовника, а саме використання: динаміки, гумору, персонажа, що запам’ятовується, і гумору. Ключовим був акцент на екологічному підтексті відео.
Буде цікаво: Рекламна анімація
Планування
Команда наших відеомейкерів зупинилася на двох основних ідеях ролика: оглядової та креативної.
Оглядовий варіант реклами у тому, щоб уявити компанію з допомогою візуалізації послуг фірми та його особливостей. Головним у цій ідеї була б демонстрація екологічності запропонованої технології.
Читайте також: Створення рекламного відео
Цей підхід до створення цікавого відео нам здався надто простим і таким, що не чіпляє, тому ми взялися за розробку другої ідеї.
Креативна концепція мала втілитись в оригінальному сценарії для створення вірусного ефекту. Щоб зачепити увагу не тільки цільової аудиторії бурильних установок, а й громадськості загалом. Так і виник фінальний варіант реклами.
Процес
Ми вирішили створити динамічний графічний ролик зі сториборду. Для хорошої історії завжди потрібний персонаж. Перед нами стояло завдання зробити його смішним і привабливим до себе. Тому після аналізу конкурентів і референсів, моушн-дизайнери KLONA прийняли рішення, що образи двох закоханих крабів чудово передадуть головний меседж ролика, а саме продемонструють, що за допомогою нової бурильної установки можна вирішити низку екологічних проблем. Щоб серйозність проблеми не відлякала глядачів, ми вирішили зробити акцент на комічності того, що відбувається у відео, використавши при цьому мультиплікаційний стиль анімації та динамічне розкадрування.
Ролик починається з того, що закоханий краб Віллі хоче порадувати свою кохану подарунком, але йому постійно заважає бурильна установка, що працює за аналогією з великогабаритним дрилем. У фіналі глядачам пропонується зробити вибір на користь нової технології, яка не шкодить фауні океану.
З цим читають: Створення візуальних ефектів
Підсумки
Через війну ми отримали кумедну, ненав’язливу, а головне актуальну рекламу товару. Навіть складні екологічні проблеми та технічні інновації стають ближчими до глядача разом із креативними ідеями спеціалістів студії 3D-візуалізації KLONA. Ми знаємо, як правильно презентувати ваш продукт та запам’ятається цільовій аудиторії!
Контактна інформація:
+38 (044) 338 88 02
hi@klona.ua