Web3 у соціальних мережах. Як виглядатимуть соціальні мережі Web3?

Web3 у соціальних мережах – це зміна парадигми порівняно з традиційною соціальною мережею web 2.0. Його метастворення децентралізованої екосистеми соціальних мереж, де користувачі володіють та контролюють свої власні дані .

І хоча все ще не існує децентралізованої соціальної мережі web3 в повному її представленні, розробники по всьому світу націлені створити щось подібне . Перед тим, як ви дізнаєтеся, які проекти Web3 розвиваються прямо зараз, давайте сформуємо картину того, як виглядатимуть соціальні мережі Web3 в найближчому майбутньому .

Напрямок Web3 приваблює ентузіастів у всьому світі, а правильний вибір команди розробників є одним із головних завдань ! На нашому сайті ви можете замовити розробку соціальних мереж Web3 та інших програм прямо зараз! Залишіть свої контактні дані і ми з вами зв’яжемося .

Як виглядатимуть соціальні мережі Web3?

Як виглядатимуть соціальні мережі Web3?

Web3 у соціальних мережах може допомогти усунути поточні проблеми взаємодії користувачів та створити нову екосистему . Ми можемо лише здогадуватися про те, як виглядатимуть соціальні мережі Web3 . Тим не менш, вже зараз є ключові параметри , якими володітимуть соц.мережі Web3 . Саме ці фактори ідентифікуватимуть їх такими.

Усунення тенденції розглядати користувачів як товари

Більшість існуючих платформ соціальних мереж зловживають даними , якими ми ділимося під час реєстрації, і продають їх стороннім рекламодавцям. Facebook , наприклад, у другому кварталі 2022 року отримав середній дохід у розмірі 50,25 долара США на одного користувача у США та Канаді.

Web3 має завершити цю тенденцію . Соціальні мережі Web3 віддаватиме пріоритет безпеки та конфіденційності користувачів , усуваючи централізованих наглядачів. Замість них будуть використовуватися децентралізовані вузли та розподілені мережі зберігання даних.

Підвищена безпека

Інформація про користувачів соціальних мереж Web2 зберігаються на централізованому сервері. Будь – який кіберзлочинець може проникнути в систему і вкрасти будь – яку кількість даних . Кембриджський аналітичний скандал – один з найсумніших витоків даних , коли особисті дані мільйонів користувачів Facebook були використані для реклами під час виборів .

Web3 повинен забезпечити значний захист від кібератак та витоків даних . Для реалізації цього завдання розробники необхідно використовувати такі технології як:

  • Блокчейн;
  • Шифрування;
  • Криптографія і тд.

Соціальні мережі web3 представляються нам як платформи на яких, залишаючи свої дані , ми можемо бути впевнені в їх надійному зберіганні . Це одне з ключових завдань , яке потрібно вирішити для створення першої соціальної мережі web3!

Поліпшений контроль над контентом

Web3 необхідно створити право контролю над даними та контентом користувачам , а не власникам платформ. Ви будете володіти своїм контентом та соціальним графом , і тільки ви зможете надати доступ до нього всім охочим. Таким чином, ніхто, крім вас , не може скористатися перевагами вашого соціального графа .

Платежі всередині програми

Технологія блокчейн , запроваджена насамперед для криптовалютних транзакцій , є ідеальним варіантом для інтеграції платежів у соціальні мережі Web3 . Ми можемо виділити кілька переваг використання цієї технології :

  • Web3 у соціальних мережах зможе безперешкодно просувати in-app платежі з максимальним захистом та простотою використання.
  • Смарт-контракти зможуть ще більше зміцнити однорангові платежі без необхідності залучення третьої сторони .

Розробникам варто сфокусувати на інтеграції криптовалютних транзакцій у соціальні мережі Web3 . Вирішення цієї задачі наблизить нас ще на один крок до створення першої соціальної мережі Web3 .

Компенсація за відомі пости та впливових осіб

Принцип винагороди за створення та розповсюдження контенту на платформі Web3 планується запозичувати у соціальних мереж Web2, таких як YouTube.

Однак у додатках соціальних мереж web3 взаємодія користувачів буде відстежується за допомогою блокчейн-бухгалтерії , яка пропонує більш надійні метрики для справедливої винагороди. Крім того, смарт-контракти матимуть змогу ініціювати автоматичні виплати для впливових осіб на основі їх показників.

Перевірка особи в Інтернеті

Web3 у соціальних мережах націлена вирішити проблему підроблених облікових записів і ботів . За допомогою web3 ви зможете ввести свої дані в блокчейн , звідки будь-які сервіси web3 або платформи соціальних мереж, до яких ви звертаєтеся , зможуть перевіряти ще раз вашу інформацію , щоб переконатися , що ви справжня людина , а не бот.

Найкращі соціальні мережі web3 у 2023 році

Найкращі соціальні мережі web3 у 2023 році

Соціальні мережіце звичайне дозвілля для більшості користувачів Інтернету у глобальному масштабі.

Популярні платформи соціальних мереж , які ми використовуємо щодня, є частиною другої еволюції Інтернету , відомої як Web 2.0 і ця еволюція різко завершилася з народженням нового покоління Інтернету: Web 3.0.

Хоча Web 3.0 все ще знаходиться на відносно ранній стадії в порівнянні з Web 2.0, ця версія інтернету, що еволюціонувала, вже довела , що вона більш корисна для користувачів у багатьох відношеннях.

Серед усіх варіантів ми підготували дві соціальні мережі , на які вам варто звернути увагу в 2023 році.

Mastodon

Mastodon соціальна мережа Web3

Mastodonце безкоштовна платформа соціальних мереж Web3 для ведення мікроблогів. Вперше вона була представлена у 2016 році , а її засновник – німецький програміст Юджин Рочко .

Mastodon використовує стандартизований відкритий протокол для зв’язку, який дозволяє будь-якому веб-сайту в екосистемі легко взаємодіяти між собою . Це якби користувачі Twitter і Reddit могли спілкуватися один з одним.

Перше, що вам необхідно знати про роботу Mastodon – це те, що він створює федеративний всесвіт , званий “fediverse”. Вона включає безліч сервісів без єдиного авторитету і не має єдиної точки відмови. Платформа реалізує взаємодію федерацій з допомогою відкритого протоколу ActivityPub розроблена W3C. Будь-яке ПЗ, яке також реалізує федерацію через ActivityPub, може взаємодіяти з Mastodon, наприклад :

  • Pleroma – модульний механізм мікроблогів;
  • Pixelfed – децентралізований механізм обміну зображеннями;
  • PeerTube – децентралізована платформа обміну відео, подібна до YouTube ;
  • Plume – платформа для публікації довгого контенту.

Люди потребують альтернативи соціальних мереж, подібних до Twitter або Meta. На момент написання цієї статті кількість користувачів Mastodon налічує 1,7 мільйонів . Це на 23% більше у порівнянні з листопадом 2022 року .

Для того, щоб почати користуватися Mastodon , вам необхідно вибрати сервер для реєстрації. Це ваш постачальник послуг, якби ви вибирали поштову скриньку, наприклад Gmail і Outlook для створення електронної пошти. На даний момент Mastodon налічує 9,8 тисяч серверів різних тематик, серед яких:

  • Мистецтво;
  • Технології;
  • Ігри тощо.

Крім категорії, ви можете вибрати сервер по регіону , мові , правовій структурі (публічна організація або фізична особа) та швидкості реєстрації . Mastodon дозволяє адміністраторам серверів встановлювати один із режимів реєстрації :

  • Відкрита реєстрація . На таких серверах процес реєстрації відбувається негайно: вам достатньо просто вказати свою пошту, ім’я користувача та пароль.
  • Запрошення на сервер . Замість відкритої форми реєстрації, адміни сервера вимагають створення та розповсюдження посилань-запрошень, щоб потрапити на ресурс.
  • Реєстрація після затвердження . Щоб створити обліковий запис на деяких серверах, крім ваших даних (пошта, ім’я користувача та пароль), вам необхідно пройти перевірку. Зазвичай, модерація просить вас розповісти, чому ви хочете потрапити на сервер або чому вони повинні вас прийняти.

Завершальним етапом реєстрації є створення імені користувача та ваш домен . Ваше ім’я на Mastodon , подібно до електронних поштових скриньок, складається з двох частин :

  • Ваше місцеве ім’я користувачі, наприклад “alex”
  • І домен, наприклад ” earthstream.social

Взаємодія між учасниками така сама, як і у випадку з електронною поштою. Ви можете використовувати лише локальне ім’я користувача при комунікації на тому самому сервері . Однак, щоб поділитися своїм обліковим записом з іншими користувачами, вам потрібно включити домен , інакше вас не зможуть знайти.

Вітання! Я @alex на Mastodon.Неправильно
Вітання! Я @alex@earthstream.social на MastodonПравильно
Вітання! Я https://earthstream.social/@alex на MastodonПравильно

Форма пошуку користувачів Mastodon зможе знайти потрібну людину або за посиланням , або за зазначеною вище адресною формою . Як і у випадку з електронною поштою, alex@gmail.com не буде тією самою людиною, що й alex@outlook.com.
Mastodon має всі шанси обігнати Twitter за кількістю користувачів у найближчі кілька років, чи станеться це наступного року чи через десять років? Ми можемо лише здогадуватись.

Mirror

Mirror – децентралізована Web3 платформа

Mirror – це децентралізована платформа web3 для публікації контенту в інтернеті. Проект був розроблений та представлений у 2020 році Денисом Назаровим , як альтернатива Medium .

Платформа гарантує авторам постійне зберігання їх публікацій за допомогою протоколу Arweave . Його можна порівняти з Олександрійською бібліотекою лише в інтернеті. Навіть якщо мережа Mirror припинить існування, весь контент назавжди залишиться в Arweave.

Платформа дозволяє авторам заробляти гроші різними способами , наприклад:

  • Продаж NFT . Ви можете створити NFT вашої публікації, яку можна продати на аукціоні читачам або виданню. Крім того, щоразу, коли ваш NFT буде продаватися, ви зможете отримувати роялті.
  • Краудфандінг . Крім створення NFT з публікації, ви можете організувати краудфандинг вашої ідеї. Читачі інвестують у її написання, а потім, коли ваша історія буде закінчена, вони отримають частину прибутку.
  • Вбудовувати NFT . Як творець, Ви також можете додати до публікації NFT та отримувати з них прибуток. По суті, що більше NFT використовується в опублікованому контенті, то більша його цінність.
  • Call to actions . Як і в будь-якій іншій публікації в Інтернеті, ви маєте можливість додати власне посилання CTA до своєї статті. Вона може посилатися на все, що ви пропонуєте та на що хочете звернути більше уваги.

Перший краудфанд Mirror із Джоном Палмером приніс письменнику 10 ETH , приблизно $17 тис . на момент написання статті. Вкладники отримали токени $ESSAY . Після написання ” Scissor Labels “, Джон продав NFT, що представляє цей твір, і дав можливість вкладникам повернути частину свого внеску.

Щоб почати користуватися Mirror , вам знадобиться криптогаманець , який підтримує Etherium . За допомогою цього інструменту автори мають можливість підписувати свої статті, наділяючи їх власною ідентичністю. Найчастіше користувачі використовують Metamask , але ви можете застосувати інший варіант. Якщо ви хочете створити публікацію в web3 вже зараз, зробіть таке :

  • Підключіть свій гаманець;
  • Підпишіть транзакцію;
  • Створіть своє ім’я та портфоліо;
  • Опублікуйте контент.

Функціонал Mirror постійно розвивається . Отримавши перші $10 млн. інвестицій влітку 2021 року від USV та Andreessen Horowitz, проект продовжує радувати нас оновленнями і сьогодні. Одним із таких оновлень стала можливість винагородити своїх передплатників за активність . Це може вивести платформу на новий рівень та покращити web3 загалом.

Переваги соціальних мереж Web3

Переваги соціальних мереж Web3

Соціальні мережі web3 розвиваються семимильними кроками і це не просто. Ось основні переваги соціальних мереж web3 :

  • Децентралізовані соціальні мережі надають більше влади , конфіденційності та потенціалу назад користувачеві .
  • Ці платформи націлені на створення спільнот та обмін інформацією та ідеями більш ефективним , приватним , орієнтованим на співтовариство та прозорим способом .
  • Децентралізована мережа дозволяє користувачам мати свободу слова без цензури з боку корпоративних політиків.

Розвиток соціальних мереж web3 може повністю змінити наше уявлення про Інтернет . Тим не менш, потрібно пройти величезний шлях щоб реалізувати весь їхній потенціал .

Найкращі платформи соціальних мереж Web2 для маркетингу Web3

Найкращі платформи соціальних мереж Web2 для маркетингу Web3

Незважаючи на це, все ще існують компанії Web3 , яким необхідно використовувати централізовані платформи Web2 , щоб охопити ширшу аудиторію .

Оскільки багато людей, як і раніше, щодня переглядають централізовані платформи, їх поки не можна виключати з рівняння для маркетингових цілей.

Telegram

Web3 у Telegram

Telegram – це хмарна платформа соціальних мереж з базою користувача понад 550 мільйонів активних користувачів на місяць .

Користувачі Telegram можуть придбати та обмінюватися криптовалютою TON і BTC у додатку . Для того, щоб здійснити такі операції, вам необхідно :

  • Відкрити програму Telegram на вашому пристрої;
  • Додати бот Wallet , він обов’язково має бути з галочкою;
  • Прив’язати свою банківську картку ;
  • Почати користуватися .

Мінімальна сума купівлі BTC – $25, TON – $15. Ви також можете відправити криптовалюту з іншого гаманця.

Telegram надає багато функцій, які наближають його до web3. Наприклад, після оновлення , що вийшло 6 грудня 2022 , з’явилася можливість анонімно зареєструватися в Telegram без використання сім-карти .

Користувачі платформи мають можливість купити як номер телефону , так і готовий username . Варіанти розміщуються на платформі Фрагмент . Найдешевше ім’я користувача на даний момент – 2 TON ($4,4), найдорожче – 10,500 TON ($23,100). До речі, перший куплений username @auto був куплений за 900 тис. TON , на момент покупки – $1,4 млн .
Відома своїми функціями конфіденційності ця платформа стала популярною серед людей, стурбованих питаннями конфіденційності в Інтернеті, і тому є кращою платформою для ентузіастів Web3 .

Twitter

Web3 у Twitter

Twitter – це централізована соціальна мережа , в якій користувачі та члени спільнот можуть ділитися своїм контентом користувача, коротко написаними твітами, ретвітити повідомлення інших членів спільноти і приєднуватися до Твіттер-просторів.

Щодня на платформі налічується 217 мільйонів активних користувачів , при цьому за хвилину відправляється 350 000 твітів , що становить півмільярда твітів щодня .

Twitter – це місце , де можна знайти найвпливовіших людей у криптопросторі . Web3 та blockchain розробники використовують Twitter як потужний інструмент маркетингу для залучення аудиторії до свого проекту. Ось кілька причин, чому Twitter так затребуваний для web3 маркетингу :

  • Віральність . Інформація циркулює Twitter дуже швидко. Криптовалютні проекти, особливо ті, які тільки починають, можуть отримати велику користь із цієї особливості.
  • Крос-канальний маркетинг. Twitter використовується як рекламна платформа для різних галузей. Оголошення в Twitter можуть бути миттєво опубліковані у Facebook, Discord, Telegram тощо.
  • Експозиція. Політики, знаменитості, великі та дрібні організації, а також звичайні люди в Twitter забезпечують криптовалютним проектам таку необхідну популярність.

Завдяки великій кількості користувачів на платформі, акаунтів blockchain та web3 проектів, Twitter став центром для Web3-маркетингу .

Discord

Web3 у Discord

Discord – це мережа обміну миттєвими повідомленнями , яка перетворилася з геймерського центру на центр Web3 , оскільки багато користувачів та компанії Web3 використовують цю платформу для просування своїх проектів та розширення спільнот.

Платформа налічує близько 140 мільйонів активних щомісячних користувачів та 300 мільйонів зареєстрованих облікових записів , що робить її помітним каналом для компаній та проектів Web 3.0, щоб зосередити свої маркетингові зусилля.

Discord пропонує послуги , пов’язані з криптовалютами, DeFi та підприємствами Web 3.0 , що робить його чудовою платформою для створення та успішного управління спільнотами.

Висновок: Майбутнє соціальних мереж Web3

Майбутнє соціальних мереж Web3

Технологія Web 3.0 відкриває еру нових медіа-мереж , що дозволяють користувачам спілкуватися один з одним і створювати онлайн-мережі.

Справа в тому, що наші улюблені платформи соціальних медіа в Web2 часто не мають розвинених пріоритетів у сфері конфіденційності даних, і це стає все більш актуальним як для літніх, так і для молодих людей.

Будь-яка відмінна платформа не може бути стійкою, якщо конфіденційність цих членів не підтримується на високому рівні.

Наша команда має великий досвід у напрямку Web3 . Якщо ви хочете замовити розробку соціальної мережі Web3 – ви у правильному місці ! Ми допоможемо здійснити задумане і створити власну програму Web3 . Залишіть свої контактні дані , щоб замовити розробку соціальної мережі Web3 прямо зараз!

Як ви вважаєте, соціальні мережі Web 3.0 – це лише верхівка децентралізованого айсберга?