Зростання популярності інтернет-магазинів і онлайн-шопінгу створюють постійний попит на 3d моделювання і візуалізацію різних товарів. Сьогодні в інтернет-магазинах люди купують все, що завгодно: і побутову техніку, і одяг, і навіть ювелірні прикраси. продуктова 3d візуалізація і створення 3d моделей товарів стають тим двигуном, що збільшує зростання продажів.
3d моделювання і візуалізація товару для інтернет-магазинів
Що забезпечує таку популярність інтернет-магазинах?
1. Ціна – найчастіше ціни на товари в інтернет-магазинах набагато нижче, ніж в магазинах міста.
2. Доставка – люди стали настільки ледачі, що доставка придбаного товару під будинок грає важливу роль в процесі прийняття рішення про покупку.
3. Можливість безготівкового розрахунку.
3 d моделювання товару дає інтернет-магазинах конкурентну перевагу – споживачі віддають перевагу тим інтернет-магазинах, де є можливість розглянути товар з усіх боків. 3d модель товару виглядає набагато вигідніше і дозволяє покупцям отримати більше візуальної інформації про товар, в порівнянні зі звичайними фотографіями товару. 3Д моделі товарів найближчим часом стануть конкурентами і для флеш-анімації, адже остання не передає всієї візуальної інформації, яку можна отримати в тривимірному зображенні.
Для створення 3Д моделі товару використовуються сучасні 3Д технології, зокрема 3d моделювання і візуалізація . Компанія KLONA одна з перших на вітчизняному ринку почала займатися 3Д візуалізацією , Створені нами 3Д моделі товарів широко використовуються на передових сайтах інтернет-магазинів
ЕТАПИ СТВОРЕННЯ 3D МОДЕЛІ І ВІЗУАЛІЗАЦІЇ ТОВАРУ
- Створення 3D моделей за допомогою програм 3D моделювання.
- текстурування – вибір матеріалу для максимально точної передачі текстури моделируемого товару.
- Налаштування світла – вибір рівня яскравості, різкості, глибини тіней.
- Збереження файлу в 3Д форматі.
ПЕРЕВАГИ 3Д візуалізації ТОВАРУ
Продуктова візуалізація стає все більш затребуваною в сфері інтернет-продажів, її широко використовують в інтернет-магазинах електроніки і побутової техніки, одягу, автомобілів, ювелірних прикрас та ін. Продуктова 3D анімація в інтернет-магазині має ряд переваг:
- демонстративність – можливість повноцінної демонстрації товару. Особливо актуально і затребуване для товарів-новинок.
- Інформативність і об’єктивність – фотографії товарів найчастіше обробляються в графічних редакторах, а 3Д модель дозволяє об’єктивно оцінити товар, що тим самим знижує ризик повернення товару.
- мотивація – 3 d візуалізація і анімація краще впливає на емоційні центри і стимулює клієнта зробити покупку.
- запам’ятовуваність – відвідувачі краще запам’ятовують сайти з використанням 3Д моделей і надалі повертаються на такий сайт.
ПРОДУКТОВА ВІЗУАЛІЗАЦІЯ ТОВАРІВ
Для бізнесу, зокрема для інтернет-магазинів найчастіше використовується:
- 3d фотозйомка – це найпростіший спосіб товарної візуалізації – товар фотографується багато разів з різних сторін, і потім отримані зображення збираються в одне тривимірне зображення. В даному випадку 3Д моделі товару немає.
- 3d анімація – це повноцінна тривимірна візуалізація товару, на основі побудованої раніше моделі товару. 3Д анімація дозволяє розглянути товар з різних сторін, наблизити / віддалити його. Така анімація більш барвисто і ефектно представляє товар.
- 3d графіка – використовується для створення віртуальних сервісів і реалізації нестандартних дизайнерських рішень.
- Продуктова візуалізація і моделювання не мають обмежень, а тому можна створити модель будь-якого товару.
У компанії KLONA ви можете замовити послуги з тривимірного моделювання, скануванню, візуалізації і анімації товарів.