| UK

Створення анімації

Переважна більшість сучасних анімаційних проектів реалізується за допомогою комп'ютерної анімації, у тому числі із застосуванням 3D-моделювання. Комп'ютерне забезпечення оптимізує процес зміни кадрів та їх склеювання, а також полегшує процес створення самої графіки.

Створення анімації (або мультиплікація) – це пожвавлення фантазій художника. Анімація використовується як у сфері розваг(кіно, мультфільми, ігри), так і для бізнесу. В останньому випадку 3D-анімація використовується для створення барвистих рекламних роликів, відео про компанію, ефектного показу архітектурних проектів та ін. Використання сучасних технологій дозволяє краще спілкуватися зі споживачами, дивувати їх та досягти більшого успіху.

Студія KLONA надає послугу створення анімації.

Замовити анімацію ви можете, зв’язавшись із нашими менеджерами.

ВИДИ МУЛЬТИПЛІКАЦІЇ

Мальована класична анімація

Раніше анімація створювалася просто від руки, коли митці окремо малювали кожен кадр. При цьому було необхідно намалювати24 кадри, щоб вийшла лише 1 секунда відео. Після цього кадри знімали та склеювали в єдиний ряд. Цю кропітку технологію досі використовують у повнометражному анімі (наприклад, студія Ghibli).

Комп’ютерна 2D та 3D-анімація

Переважна більшість сучасних анімаційних проектів реалізується за допомогою комп’ютерної анімації, у тому числі із застосуванням 3D-моделювання. Комп’ютерне забезпечення оптимізує процес зміни кадрів та їх склеювання, а також полегшує процес створення самої графіки. 3D-анімація має ряд переваг у порівнянні з 2D-анімацією.

3 ПЕРЕВАГИ ВИКОРИСТАННЯ 3D-АНІМАЦІЇ

  1. Відсутність спотворень пропорцій. При ручному промальовуванні неминучі дрібні помилки під час повороту фігур. 3D-анімація дозволяє працювати з цілісним об’єктом відразу, тому при його русі не буде спотворень рис обличчя та ін.
  2. Дає максимально повне уявлення про об’єкт. Створення тривимірної моделі дозволяє в будь-який час показати об’єкт з різних боків і для цього не потрібно ще раз малювати. Це особливо важливо при демонстрації предмета з усіх боків.
  3. Прискорення виробництва. У порівнянні з класичною технікою анімації, 3D-анімація значно прискорює процес створення відеороликів за рахунок готових наборів 3D-моделей, які можна легко видозмінювати у процесі створення ролика.

Від чого залежить вартість секунди 3D-анімації

Головним лімітуючим фактором вартості відео є кількість об’єктів. Крім того, на це впливає ступінь їхньої деталізації. На анімацію простого персонажа може піти кілька днів, але якщо персонаж має бути дуже докладним, а до того ж у кадрі буде багато об’єктів – це підвищує рівень складності та вартість.

Більш конкретну інформацію про вартість хвилини анімації ви можете дізнатися, зв’язавшись із нашими менеджерами.

Ціна: від 4 тисячі гривень.

ЯК ЗРОБИТИ АНІМАЦІЮ ДЛЯ ВІДЕОРОЛІКА: ЕТАПИ СТВОРЕННЯ

1 етап: створення сценарію

Для початку вигадується сценарій відеоролика. На основі цього художник малює сториборд – докладне розкадрування ключових сцен. Без цього етапу вся подальша робота позбавлена ​​сенсу: керівник проекту має бачити, що художник правильно зрозумів завдання та необхідні ракурси.

2 етап: відображення окремих об’єктів

Далі необхідно намалювати персонажів та фони, а також інші елементи (інтер’єр, транспортні засоби, ключові предмети та ін.).

3 етап: створення 3d-моделей

На основі концепт-артів моделлери створюють повноцінні 3D-моделі персонажів, додають до них текстури та ін.

4 етап: пожвавлення 3D-персонажів анімацією

Після цього аніматори приступають до «оживання» моделі. Для цього персонажу додаються кістки, які визначають кінетику персонажа. Анімація виглядатиме природною та плавною, якщо створена анатомічно точна модель.

5 етап – Створення анімаційних роликів

Моделі додаються на сцену, створюються ключові кадри, домальовується фон та ін. У результаті ми отримуємо готовий анімаційний ролик.

ДЛЯ ЧОГО БУДЕМО АНІМУВАТИ?

Створення рекламних роликів з анімацією

Існує багато сфер застосування мультиплікації відео залежно від цілей. Розглянемо найпопулярніші напрямки.

Візуалізація інформації – найкращий спосіб запам’ятатися споживачам чи клієнтам. Для цього реклама підкріплюється фотографіями, анімацією, відеороликами. Однак якщо на фото знято момент всього в 1/24-1/30 секунди, то відео не обмежено. Саме тому сучасні компанії використовують анімаційний відеоконтент для комунікації зі споживачами.

Реклама може бути повністю мультиплікаційною або містити окремо анімовані персонажі. При цьому можна реалізувати будь-який сюжет, а товар показати з найкращого боку. 3D анімація користується популярністю для створення реклами з різною цільовою аудиторією. Наприклад, може бути анімація в рекламі дитячих пластівців з анімованими динозаврами або серйозна реклама бритви для чоловіків.

Ігри: анімація реальності

Для ігор на ПК та консоль однією з ключових вимог є реалістичність. Сучасні ігри практично не поступаються справжнім фільмам. 3D-анімація ігор настільки просунулась, що багато кадрів навіть важко відрізнити від фотографій. Професійні програми для створення 3D-анімації дозволяють досягти високого рівня реалізму. Найбільш популярними програмами для 3D-анімації є пакети AutodeskMaya та 3DsMax.

Також існують браузерні ігри або flash-games, які можуть бути повністю створені для комерціалізації або бути розвагою для відвідувачів вашого сайту.

Створення flash-ігризаймає лише кілька місяців, за які можна розробити анімацію та графіку для такої гри. Ще одна дуже розвинена індустрія –ігри для портативних носіїв, які мало поступаються за якістю ігор для ПК. Соковита анімація 3D-об’єктів із захоплюючим сюжетом швидко привертає увагу мільйонів гравців.

Створення відеороликів із заставками

Кожен випуск новин, сучасних телешоу і навіть блоги на YouTube містять заставки. При цьому заставка необхідна на початку, середині та наприкінці відео. Вона робить вступ до матеріалу і акцентує увагу на бренді, а в середині – розбиває відео на логічні частини, як це робиться в тексті за допомогою абзаців. Брендована заставка виділяє відеоролик серед інших та підкреслює професіоналізм компанії.

Комп’ютерна анімація для створення мультфільмів

На етапі розвитку мультиплікації можна також помітити прагнення високого ступеня реалізму. Універсальні двигуни дозволяють оптимізувати процес анімації і досягти високого результату. Сучасні інді-девелопери також воліють працювати з 3D-анімацією для отримання бажаних відеороликів. Комп’ютерна анімація використовується для створення соціальних мультфільмів або прихованої реклами.

Створення 3D-анімації для сайту

Під час створення UI/UX-дизайну необхідно гарантувати найкращий досвід взаємодії користувача з сайтом. Поліпшити його можна за допомогою анімованих об’єктів та кнопок. Сайт з інтерактивними елементами виглядає привабливішим для користувачів, і вони довше на ньому затримуються.

Архітектурна 3D-візуалізація

Віртуальні тури користуються великою популярністю, а можливість додати до них динаміки за рахунок анімації робить їх ефектнішими. Музика та динамічне освітлення дозволяють передати настрій, і людина зможе поринути у атмосферу будинку. Такі проекти набагато краще продаються, адже покупець одразу уявляє себе в такому оточенні.

ЩО АНІМУВАТИМЕ?

Анімація дозволяє реалізувати будь-які сюжетні ідеї та незвичайні задуми, які є у голові у сценариста чи художника. Йогуртові річки, коти, що говорять, і палаюча вода – такого в природі не буває, однак, це можна намалювати і тим більше потрібно заанімувати!

Анімація антропоморфних героїв

Анімація дозволяє оживити будь-яку уявну істоту, наділити її людськими рисами та випустити на екран. У багатьох брендів продуктів є свій фірмовий персонаж, який є протагоністом рекламних роликів. Міцна асоціація персонажа з компанією допомагає зміцнити її імідж. Наприклад, найвідоміші фірмові герої M&M’s – Червоний та Зелений. Жоден мультфільм не обійдеться без анімації персонажів, навіть якщо це куля чи трикутник.

Ілюстраціїя абстрактних і прихованих понять

Все, що приховано від сприйняття, можна відтворити за допомогою моделювання на комп’ютері. Наприклад, у нас немає відеозапису, як чорна діра поглинає зірку, але ми маємо про це уявлення і можемо зробити анімацію такого процесу. Також ми не бачимо, як білок транспортує ендорфін клітиною, але можемо змоделювати його шлях. Анімація широко застосовується в біології, медицині, фізиці, хімії та інших наукомістких галузях.

Анімація на грані фантастики

Насправді неможливо зазирнути у минуле до історичних подій чи побачити життя мікробів без мікроскопа. Практично всі мультфільми – суцільна вигадка, яку вдалося втілити саме завдяки анімації. Для того щоб показати нестандартні поняття, ненатхненні об’єкти, що розмовляють, і літаючих пінгвінів також використовується анімація. У руках умілого аніматора навіть кіт зможе танцювати.

В анімованих мультфільмах відбувається багато метаморфоз, персонажі мандрують у часі та загалом може статися все, що завгодно. Відома реклама Coca-Cola про те, як влаштований світ усередині автомата з колою – один із найкращих прикладів рекламної анімації на межі фантастики.

Анімація майбутнього

Нові технології або прилади, які знаходяться поки що на стадії розробки, необхідно ефектно демонструвати інвесторам. Саме для цього створюється 3D-анімація прототипів виробів чи технологій. Це дозволяє показати винахід із кращого боку і навіть прискорити його запуск. Також анімують великі будівельні проекти та навіть міста з метою прогнозування їх розвитку у майбутньому.

Щоб створити анімацію вашого відео, зверніться до компанії KLONA.

Ми займаємося моделюванням та розробкою персонажів та об’єктів для рекламних, наукових та розважальних цілей!

Зв’язатися з нами:

hello@klona.ua

+380443388802

+447445536631

ОТРИМАТИ БЕЗКОШТОВНУ
КОНСУЛЬТАЦІЮ