Навіщо потрібний фірмовий персонаж?
Фірмовий персонаж дозволяє закріпити у свідомості споживача візуальний образ торгової марки чи компанії. Завдяки йому створюється емоційна прихильність, підвищується впізнаваність та популярність торгової марки. Фірмовий персонаж, поряд з іншими складовими бренду (назва, логотип, слоган, фірмовий стиль, дизайн упаковки, реклама та інше), визначає успіх бренду та використовується для кращої його ідентифікації та відображення концепції позиціонування.
Образ 3Д персонажа добре запам’ятовується, особливо дітьми. Тому виробники продукції для дітей найчастіше прив’язують свою торгову марку до якогось персонажа. Використання корпоративного героя, персонажа найбільше поширене серед торгових марок продуктів харчування:
- ТМ Несквік – кролик Квіккі;
- ТМ Барні – ведмежа Барні;
- ТМ Ростишка – динозаврик Діно;
- ТМ Heinz – бегемотик Heinz;
- ТМ М&Мs – Червоний та Жовтий;
- та інші.
ВИДИ ФІРМОВИХ ПЕРСОНАЖІВ
Фірмовий персонаж – це
Фірмовий персонаж – це зазвичай деякий натхненний герой, який має індивідуальний характер, зовнішність, звички, і за допомогою свого спілкування зі споживачем виражає образ компанії, бренду або торгової марки.
В якості персонажу можуть використовуватися:
- люди;
- тварини та рослини;
- вигадані та неіснуючі істоти (наприклад, монстри або інопланетяни);
- техніка (наприклад, роботи);
- та інші неживі предмети.
Двовимірні персонажі
Двовимірні персонажі – Це «плоскі» зображення героїв. Такі зображення часто використовують у різних ілюстраціях, мультфільмах та друкованій рекламній продукції. 2Д персонаж має всі переваги фірмового героя, але є великий недолік створення 2Д героя – необхідність промальовування кожного становища героя. Оскільки для створення реклами або анімаційного мультфільму потрібна безліч ескізів героя, на його детальне промальовування йде багато часу. А тому вдаються до створення 3D моделі персонажів. Персонаж бренду чи торгової марки може бути двомірним (2Д) або тривимірним (3Д персонаж).
Тривимірні чи 3d персонажі
Тривимірні чи 3d персонажі – Це унікальні герої, які створюються за допомогою 3Д графіки. 3Д персонажі відрізняються реалістичністю та динамікою; вони живіші, ніж двомірні персонажі. 3Д моделі персонажів найчастіше використовують під час створення рекламних роликів , комп’ютерних ігор та ігор для мобільних пристроїв.
ЗАМОВИТИ ФІРМОВОГО ПЕРСОНАЖУ
3D МОДЕЛЮВАННЯ ПЕРСОНАЖІВ. 3Д АНІМУВАННЯ
У процесі створення 3Д персонажа – від перших начерків до детальної промальовки – залучається багато фахівців різної сфери діяльності. Крім графічного дизайнера та 3Д моделлера необхідно також залучати до роботи: маркетологів, психологів, копірайтерів, художника з концептів та аніматора.
Команда компанії KLONA – це професіонали своєї справи, які працюють швидко та злагоджено. Завдяки їхній оперативній роботі ми суттєво скорочуємо процес створення 3Д моделі персонажа, гарантуємо позитивний результат та формуємо максимально приємну ціну для клієнта.
Етапи створення 3Д моделі персонажів
- Створення образу фірмового персонажа – нариси, ескізи персонажа та її словесне опис (образ, легенда персонажа).
- Детальне опрацювання образу – промальовування героя у різних позах та русі.
- Створення полігональної моделі та сітки персонажа.
- Створення розгортки 3Д моделі персонажа.
- Текстурування, вибір матеріалів.
- Візуалізація та рендеринг.
- За потреби – анімація 3Д персонажів.
Анімація персонажів також відбувається в кілька етапів:
- скелетування та скінінг – створення «скелета» персонажа, зв’язків між кістками та геометрією персонажа;
- створення та налаштування м’язової структури;
- ригінг – налаштування керуючих елементів.
Використання 3Д анімованих персонажів
Анімовані та тривимірні персонажі є дуже перспективними і швидко набирають популярність, про що свідчить їх широке застосування в рекламі та телебаченні, мультиплікації та кінематографі, комп’ютерних іграх та іграх для мобільних пристроїв, інтернеті, образотворчому мистецтві та ін.
Для анімації 3Д персонажів компанія KLONA приваблює найкращих аніматорів Харкова. Ми створимо для вас неповторного харизматичного героя, який якнайкраще відобразить ваше позиціонування, виділить ваш бренд або торгову марку від конкурентів і максимально точно відповідатиме вимогам цільової аудиторії.