Медичний ролик – це тип рекламного відео, яке створюється з метою привернення уваги споживачів до товару, послуги або клініки. Реклама медичних послуг має ряд особливостей: високу конкуренцію серед медичних компаній, низьку кількість запитів серед користувачів, законодавчі вимоги щодо демонстрації сертифікатів.
Ціна на створення медичного ролика залежить від:
- масштабів та тривалості зйомок;
- кількості концептів сценарію;
- розміру гонорарів операторського та акторського складу;
- наявності додаткових спецефектів.
Замовте медичний ролик у спеціалістів компанії KLONA. Ціна: від 12 тисяч гривень. Термін: від 7 днів.
РЕКЛАМА МЕДИЧНИХ ПОСЛУГ: ЕТАПИ СТВОРЕННЯ
Маркетингове дослідження для реклами медичних товарів
Вивчаються фірми конкуренти для максимально актуального рекламного призыва. Визначаютьсяпоказники цільової аудиторії: стать, вік, дохід та цінності. За підсумками дослідження складається список каналів та ресурсів для розміщення медичного ролика.
Рекламний ролик медичного центру повинен підкреслювати турботу про фізичне та психологічне здоров’я пацієнтів. А також доносити важливість співчуття та допомоги до меценатів та спонсорів. Вже 3 роки популярно знімати кавер-роликина пісні із оптимістичним мотиваційним текстом. Головні актори відео – це персонал та пацієнти. Відео медичних клінік, таких як Seattle Childrens Hospital та Johns Hopkins Pediatric Oncology мають величезний успіх. Вони залучили до проблеми онкологіївеличезну кількість інтернет-користувачів та отримали меценатські пожертвування.
Сценарій рекламного відео
Необхідно визначитися з ідеєю та загальним настроєм. Медичний ролик може бути суворим із підкресленням професіоналізму або яскравим з акцентом на затишок та дружелюбність. Після написання сценарію розраховується бюджет витрат.
Не обов’язково наголошувати на лікарні, лікарях і хворобах, адже демонстрація повсякденного життя ближче потенційним клієнтам. Цей прийом задіяли у своїй рекламі United Healthcare.
Медичний ролик: виробництво
Цей етап включає підготовку (навчання акторської групи, побудову декорацій) та зйомку. Тривалість і масштаб виробничого процесу залежать тільки від бюджету.
Для нової системи медичного страхування США було розроблено ролик за участю Барака Обами. Усього за добу відео набрало 23 млн. переглядів та 40 000 тисяч коментарів.
Постобробка роликів
Завершують зйомку ролика монтажем, корекцією кольору і накладенням додаткових ефектів. Це робить матеріал якісним та готовим до розміщення.
МЕДИЧНИЙ РОЛИК НА ЗАМОВЛЕННЯ: ВИДИ
Реклама медичної клініки
Коротка та ємна, в ній перераховуються всі відмінності та переваги клініки. Особливо виграшно, якщо їх озвучують лікарі, які справді працюють у цьому закладі.
Оповідання ведеться у стінах самої клініки, що дозволяє продемонструвати її інтер’єр та апаратуру. Зазвичай у таких відео фонова музика– інструментальна та легка. Як це зробив Hurley Medical Center.
Реклама медичних послуг
Створюючи ролик про медичні послуги, потрібно поставити запитання що важливо для пацієнта, що можна зробити для нього краще.
Лабораторія SYNEVO, проаналізувавши потреби ринку, втілила бажання клієнтів у життя. У їхньому ролику помітно порівняння між жахливими буднями звичайних поліклінік та їх центром, як втіленням мрії про ввічливий персонал та високотехнологічні інновації.
Реклама медичного обладнання
У цій послугі головне можна пояснити пацієнтові про функції та можливості складного медичного обладнання.
У ролику можна продемонструватиособливості роботи та гарантувати якістьрезультатів, як це зробила вінницька клініка «Альтамедика».
Реклама медичних товарів
Серед медичних роликів найпоширеніші – реклама товарів та препаратів. Згідно з маркетинговим дослідженням, близько 20% пацієнтів просять лікарів призначити препарат, який вони бачили у рекламі.
Тому до такого виду роликів серйозні вимоги: наявність ліцензії в рекламному відеоряді, відсутність гарантій 100% одужання та рекомендації не займатися самолікуванням. Незважаючи на обмеження, реклама препарату може стати дуже популярною, а фрази акторів перекочують у реальне життя як прислів’я. Серед таких роликів реклама ліків від Ліки ведмедика Бо: «Я захворів. Мені погано» та Coldrex: «Застуда? Я вас розумію».
Медичний ролик для навчання
Продемонструвати особливості роботи організму можна лише за допомогою комп’ютерної графіки. При створенні ролика не обійтися без консультацій лікарів і докладних інструкцій замовника, адже точність виконання впливає на навчання медиківі на лікування пацієнтів.
Соціальні ролики: медицина та гігієна
Медичні ролики є важливою частиною пропаганди здорового способу життя та турботи про себе. Вони дозволяють зібрати кошти на благодійність. Також ролики порушують важливі соціальні питання про дитяче виховання, гендерну рівність та охорону природи.
Компанія Dove давно випускає ролики, мета яких – боротьба за психологічне здоров’я, особливо серед жінок. Наприклад, новий напрямок у роботі компанії, це пошук людей у соціальних мережах з поганою самооцінкою. Представники пишуть їм, що вони гарні. В результаті кількість позитивних відгуків про зовнішність зросла на 69%, а за 2020 рік хештег використовували понад 168 тисяч разів.
Спеціалісти компанії KLONA створюють медичні ролики для презентації клінік, центрів, послуг чи товарів.