Людина набагато швидше сприймає графічну інформацію, ніж текстову. Це підтверджено.
Тому рекламна візуалізація є дуже важливою. Без вдалого та якісного візуального наповнення рекламна кампанія приречена на провал.
Гарні та оригінально оформлені зображення рекламованого товару завжди привертали увагу споживача та сприяли закріпленню позитивного образу торгової марки та компанії в цілому.
МАРКЕТИНГ І ЙОГО РОЛЬ, ВІЗУАЛІЗАЦІЯ РЕКЛАМИ
Величезний асортимент товарів та різноманітність послуг – це особливість сучасного періоду. Здавалося б, для споживача така ситуація є вигідною з погляду різноманіття вибору. Але зробити його дуже непросто, оскільки ринок перенасичений аналогічними товарами, а визначити особливості того чи іншого виробника з точки зору вигоди для покупця, не завжди можливо. І часом не вистачає часу. Частково реклама дозволяє визначитися з покупкою чи зверненням за якісною послугою у ту чи іншу компанію. Але проведення рекламної акції приховує деякі особливості. Розглянемо, як допомагає візуалізація реклами виробнику у просуванні його товару чи послуги.
3D ВІЗУАЛІЗАЦІЯ
Рендеринг або 3D візуалізація є створенням реалістичного зображення моделі або предмета за допомогою використання графічного програмного забезпечення. А також у цей процес залучається 3D-моделювання. Така візуалізація дозволяє продемонструвати об’єкт або його графічне зображення тривимірному просторі на основі 3D моделі. Рендеринг дозволяє створити уявлення про той об’єкт, який ще не існує та вносити зміни до нереалізованого проекту. Крім того, за допомогою цієї технології можна виправити існуючі помилки без фінансових витрат та прискорити процес реалізації проекту. Використання в рекламі 3D рендерів обумовлено тим, що за їх допомогою створюються сюжети та сцени, які не існують у реальному світі.
Рекламна візуалізація у своєму створенні проходить певні стадії:
- Створення 3D моделі рекламованого предмета;
- Створення оточення змодельованого рекламованого предмета;
- Настроювання світлових параметрів;
- Вибір оптимального ракурсу та експозиції;
- Застосування різних графічних ефектів;
- Візуалізація.
Створення рендерів передбачає використання певних програм:
- AutoCad;
- 3D Studio Max;
- Artlantis;
- Archi CAD;
- PRO100;
- 3D Studio VIZ R3i;
- Lightscape.
РЕКЛАМНА ВІЗУАЛІЗАЦІЯ ТА ЇЇ ПЕРЕВАГИ
Візуалізація реклами може бути здійснена у трьох видах:
- Рендеринг упаковки чи товару.
- Візуалізація реклами у 3D.
- Рекламна візуалізація для події.
Переваги візуалізації реклами у 3D
- Доведення до свідомості масового споживача деталей ідеї;
- Подання у наочному вигляді кінцевого результату реалізованої ідеї до закінчення маркетингової кампанії;
- Демонстрування маркетингового об’єкта з різних ракурсів та в будь-якому масштабі та із застосуванням прийомів освітлення та інших високотехнологічних ефектів.
Ці переваги у візуалізації реклами є важливими для виробника.
Крім того, грамотні 3D рендери виглядають привабливіше тих об’єктів, які існують у реальному світі. Використання світлових відтінків і тіней, методів згладжування природних нерівностей предмета дозволяють зробити ідеальний об’єкт для маркетингової кампанії, що проводиться.
Рекламне повідомлення, яке доводиться до споживача, має дві складові: вербальну та візуальну. Як вже було сказано на початку, візуальна складова відіграє першорядну роль, тому що понад 70% користувачів сприймають інформацію за допомогою глядачних каналів. Крім того, рекламна візуалізація сприймається легше за текстову інформацію. Вона покликана передати почуття та емоції, її не потрібно перекладати іншою мовою. Дизайн у рекламній візуалізації включає певні елементи, до яких можна віднести:
- Графічні зображення, зображення, ілюстрації.
- Шрифт текст рекламного характеру.
- Колірні рішення реклами.
Всі ці три елементи візуального ряду взаємопов’язані між собою та впливають на споживача у своїй сукупності, закликаючи його купити той чи інший товар чи скористатися послугою. Відсутність у рекламній візуалізації хоча б одного з перерахованих вище елементів робить її марною і незрозумілою для споживача. Колірне рішення маркетингового об’єкта також грає важливу роль. За допомогою колірних відтінків створюється певний настрій у споживача, який впливає його ставлення до товару чи продукції, і навіть підкреслює якість торгової марки. Колір може відштовхнути споживача, викликавши в останнього негативні емоції. Або мотивувати їх у потрібному напрямі. Існують колірні асоціативні ряди, що по-різному діють на людину.
Колажування
Колажування є способом створення привабливих і якісних фотозображень. За допомогою колажування виходить зображення за допомогою з’єднання між собою фотографій (картинок та ілюстрацій), які не пов’язані між собою стильовим рішенням. Зображення, створені цим способом, формують у споживача міцний естетичний ефект і сприятливо впливають на його емоційний фон. Тому колажування дуже часто використовується у маркетингових кампаніях.