3D-візуалізація магазину – це процес створення реалістичних зображень, які дозволяють продемонструвати проект і концепцію торгового простору .
Архітектурна 3D-візуалізація потрібна для узгодження з замовниками або адміністрацією торгового центру при оренді приміщення. До того ж реалістичне зображення дизайну стане в нагоді будівельній бригаді при виконанні робіт.
Вартість 3D-візуалізації залежить від:
- масштабів зображення;
- кількості об’єктів візуалізації і рендерів ;
- якості текстурирования;
- термінів реалізації проекту.
Замовте візуалізацію торгової точки в студії KLONA. Ціна: від 2 тисяч гривень. термін: від 2-3 днів.
Які матеріали потрібні для 3D-візуалізація на замовлення?
студія KLONA працює з кресленнями , Планами розгортки стін, фотографіями та ескізами дизайнерських концептів магазина. Фахівцям потрібно знати параметри приміщення , кількість і характеристики елементів наповнення. 3D-візуалізація магазина вимагає добірки колірних рішень , текстур матеріалів і освітлення.
Етапи створення 3D-візуалізації магазину
- Складання технічного завдання для послуги 3D-візуалізації. визначаються просторові характеристики приміщення , Надається інформація про фірмовому стилі магазина, його розташуванні і параметрах освітлення.
- Створення 3D-моделі продукту. проводиться інвентаризація, завмер меблів і обладнання , На 3D-сцені розміщуються архітектурні і декоративні елементи для якісної візуалізації інтер’єру магазину.
- накладання текстури для 3D-візуалізації торгової точки. створюються точні текстурні карти матеріалів , Які використовуються в дизайні інтер’єру: від кольору шпалер і плит для підлоги до тканин на меблях.
- Налаштування освітлення . Вибір джерела світла залежить від типу розміщення магазину: вулиця, напівпідвальне приміщення або торговий центр.
- Візуалізація для архітектурної візуалізації. це процес перекладу візуалізованою тривимірної моделі в 2D-зображення.
ПРИНЦИПИ 3D-візуалізації МАГАЗИНУ
Використовувати емфазу в архітектурній 3D-візуалізації
виділяти домінуючий об’єкт в зображенні магазину. це створює відчуття збалансованості і порядку. емфаза досягається акцентом через розташування об’єкта , Колірної контраст або освітлення.
Підбір правильного типу освітлення для 3D-візуалізації магазину
Денне світло (сонячний, хмарний, комбінований) або штучне освітлення використовують для візуалізації різних типів приміщення . Неправильно підібраний тип створить засвічені або затемнені ділянки в кімнаті. Для залів магазина найкраще використовувати комбінований похмурий світ . приміщення стане світліше , А світловий акцент від ламп підкреслить товар.
Візуалізація торгової точки: фокус
правильні настройки камери в сцені допоможуть зробити зображення максимально фотореалістичним. глибина простору додасть виразності візуалізації магазину.
3D-візуалізація на замовлення: недоліки поверхонь
В реальності не існує ідеальних ліній і граней, тому 3D-візуалізація магазину повинна відповідати цьому. Складки на тканинах , Розкидані подушки, загорнутий килимок , Такі дрібні деталі і створюють образ об’єкта в реальному зображенні .
Компанія KLONA об’єднує досвід і новаторство для створення 3D-візуалізації магазину вашої мрії.
Зверніться до менеджерів прямо зараз