Годинник потрібний людині щодня. Тому годинник повинен бути лаконічним, простим і зрозумілим у використанні для власника. Наручний годинник – це більше, ніж просто предмет споживання. Це аксесуар, який визначає статусність особи.
Годинник – це індикатор соціального та матеріального становища, вони відображають життєвий стиль та принципи власника. Дизайн наручного годинника повинен втілювати в собі всі ці особливості. Замовте розробку унікального дизайну в компанії KLONA.
Види дизайну наручного годинника
Існує безліч різновидів оригінальних дизайнів наручного годинника. Вибрати на власний смак може кожен. Від класичних моделей до складних годинників (з додатковим функціоналом для синхронізації з ПК та смартфоном). Для любителів екстремальних видів спорту або жителів Півночі підійдуть спортивні годинники, адже вони розраховані на суворі погодні умови. При їх створенні використовують міцні матеріали, які захищають від переохолодження та вологи. Якщо вас цікавить висока точність, зверніть увагу на хронометр (годинник з підвищеною точністю вимірювання часу) і хронограф (годинник з секундоміром). Також наручний годинник може стати предметом мистецтва або розкішним аксесуаром мрії. До такого типу відносяться лімітовані дизайнерські моделі та годинник із ювелірних матеріалів.
Розробка дизайну наручного годинника: історія
Компанія Breguet документально підтвердила існування одного з перших у світі наручних годинників. Вони були зроблені на замовлення Абрахамом Луї Бреге для королеви Неаполя Кароліни Наполеон-Мюрат у 1810 році.
На ілюстрації зліва: молодша сестра Наполеона Бонапарта та королева Неаполя Кароліна. Справа: годинникар Абрахам Луї Бреге
Згідно з документацією, годинник був овальної форми з інкрустацією по краях на браслеті з волосся та золотої нитки. Наручний годинник був загублений після 1855 року і досі їх доля не відома. У 2002 році компанія Breguet, з метою відтворити ідею дизайну наручного годинника Кароліни запустила колекціюReine de Neples.
Тенденції у розробці дизайну наручного годинника
Мінімалізм
Світові модні тенденції прагнуть лаконічності та простоти. Це втілюється у всіх сферах людської діяльності від плоского дизайну для інтерфейсів до геометричного мінімалізму у дизайні наручного годинника.
Годинник Ore створений у колаборації Bulbul та KiBiSi. Дизайнери прибрали максимальну кількість елементів, залишивши найнеобхідніше для втілення концепції годин. Лаконічний сталевий циферблат доповнює класичний ремінець. Яскравим акцентом у дизайні наручного годинника стала блакитна стрічка Bulbul.
Багато дизайнерів йдуть далі і намагаються переосмислити концепцію годинника. Роберт Дабі один із таких фахівців. Він прагне забрати у годинника традиційне тимчасове маркування, перетворивши його на втілення кольору та мінімалізму. Незважаючи на це, годинник повинен залишатися функціональною річчю, а не просто дизайнерським елементом. Так і з’явилася ідея з кольоровими індикаторами часу. Рух псевдо-стрілок приємно відтінюється кольоровим градієнтом, заворожує погляд та нагадує про циклічність часу.
Фахівці з DesignWrigh розробили для Lexon незвичайний годинник NUNO. Їх ідея схожа з попереднім варіантом дизайну наручного годинника. NUNO більш суворі та класичні. Округлий сталевий корпус розміщено на шкіряному ремінці. Традиційні індикатори часу замінені на дві риси, які рухаються за циферблатом . Вся серія виконана у темних відтінках.
Екологія та натуральність
Турбота про довкілля давно вийшла за рамки модних тенденцій, тепер це життєва потреба кожного. До того ж у світі панує прагнення природності та натуральності речей, які нас оточують. Компанія WeWood змогла вловити це і розробити дизайн годинника, який втілює бажання величезної цільової аудиторії. Гасло компанії “One Watch – One Tree – One Planet”.
Наручний годинник розробляється з дорогоцінних та екзотичних порід дерев, що втілює прагнення людей до натуральності та ексклюзивності. Матеріали видобувають після первинної переробки відходів великих корпорацій, до того ж компанія WeWood підписала зобов’язання, що на кожен куплений годинник вони повинні садити одне дерево. Це дозволяє кожному покупцеві зробити внесок у щось глобальне та корисне.
Окрім потужної моральної концепції у годинника WeWood вражаючий дизайн. Різноманітність кольору та форми дозволяє будь-кому знайти щось до смаку. Серед любителів цієї марки – Періс Хілтон та Колін Ферт.
Вічна класика
Всім відомо, що мода циклічна, деякі речі забуваються і повертаються із забуття, деякі залишаються вічними. Наручний годинник від компаній (Chopard, Rolex) або від дизайнерів (Дітера Рамса, Акілле Кастільйоні) демонструє високий смак їх власника, доповнює його імідж, як поціновувача якісних та стильних речей.
Засновник італійської школи дизайну Акілле Кастільоні в наручному годиннику власної розробки для компанії ALESSI.
Увага до потреб
Важливо враховувати та розуміти потреби людей з обмеженими можливостями. Вперше проект Bradley був запущений на платформі збору коштів. Всього за місяць ідея годинника для людей з проблемами зору мала величезний успіх і зібрала понад 600 000 доларів. Причиною популярності стала благородна мета та вдалий дизайн наручного годинника. Його основа – це магнітний механізм між двома сталевими сферами, що виконують функції стрілок. Тільки доторкнувшись до пристрою, людина відразу здогадається, котра зараз година.
Оригінальність
Людина хоче, щоб через стиль та аксесуари було помітно його світогляд та життєві цілі. Годинник найкраще підходить для такої демонстрації. Італієць Денис Гвідон це розуміє і пропонує свій варіант дизайну наручного годинника. Дизайнер прихильник авангардизму, що намагається показати у своїх роботах. Дизайн його наручного годинника має відсилання до творчості Кандинського та Малевича. Абстрактні композиції із простими геометричними формами, які замінюють традиційні індикатори часу. Фактично, циферблат стає полотном для творчості. Денис Гвідон не зупиняється на копіюванні ідей відомих авангардистів, він рухається далі. І створює один зі своїх найкращих дизайнів наручного годинника. Ora Unica демонструє циклічність часу. У них немає позначок, лише закручена лінія, кінчики якої вказують на часовий проміжок. Концепція Ora Unica оригінальна і функціональна, незважаючи на незвичайне втілення, час цим годинником визначити досить легко.
В Mr. Jones Watches вважають, що немає необхідності робити годинник строго класичним по функціоналу, так як тепер можна дізнатися по будь-якому гаджету. Дизайн наручного годинника повинен виходити за межі фантазій, змушувати людину замислитися або посміхнутися. Адже годинник – це інтелектуальний аксесуар. Дизайнер Кріспін Джонс самостійно розробляє дизайн усіх годинників у Mr. Jones Watches. Вони є втіленням його світогляду та настрою, тому кількість годин у кожному концепті дизайну обмежена та налічує всього 100 штук.
Більше про нові тенденції в світі пристроїв можна почитати тут.
Студія KLONA створює промдизайн, який відображає потреби користувачів та приносить прибуток замовнику
Подивіться портфоліо та дізнайтесь більше про наші роботи
Класифікація дизайну наручного годинника
Super-premium
Breguet існує більше 200 років і виготовляє чи не найвідоміший годинник у світі. Про них писали Олександр Дюма, Проспер Меріме, Стендаль, Бальзак, Віктор Гюго та багато інших літературних геній.
За роки існування утворився власний унікальний стиль Breguet, який гарантує ексклюзивність годинника та високий рівень захисту від підробок. З 1795 року на циферблатах розміщується секретний підпис, який можна розглянути лише під гарним освітленням. Кожний годинник має свій індивідуальний номер, який засвідчує їх унікальність. Орнамент циферблату виконаний за допомогою техніки гільоші, завдяки цьому дизайн наручного годинника стає справжнім витвором мистецтва. Числові показники і стрілочки не змінюються вже 200 років, їх розробив засновник компанії Абрахам Луї Бреге.
Ціна на годинник цієї марки досягає позначки 700 000 євро.
Luxury
Jaquet Droz виготовляють ексклюзивний годинник з дорогоцінних матеріалів. Компанія використовує в дизайні унікальні елементи, наприклад кістки динозаврів. Дизайнери постійно знаходяться у пошуку нових мінералів для виробництва, серед них африканський шаттукіт, хризопраз, агат і строматоліт. Саме через ексклюзивність технологій, розмір серії може не перевищувати 8-16 екземплярів.
У цього вартового будинку є свої символи та талісмани. Це число 8, яке так чи інакше втілюється у всіх моделях Jaquet Droz, як символ вічності та процвітання. Ще одним талісманом компанії є маленький листок конюшини, який не видно без спеціального освітлення. Це не лише знак якості та захист від підробок, а й копіювання секретного підпису засновника компанії.
Вартість годинника Jaquet Droz досягає 148 тисяч євро.
1-й клас
Ціна годинника досягає 10 000 євро. Дизайн наручного годинника цієї категорії стильний і лаконічний. Це годинник високої якості, він підходить для людей, які прагнуть отримати річ, яка розроблена без надмірностей і з використанням останніх технологій. Серед таких брендів Maurice Lacroix, Edox та Fortis.
2-й клас
Ціновий сегмент досягає позначки максимум 3000 євро. Якісний бюджетний годинник спеціально для тих, хто прагне швейцарської якості, але не хоче переплачувати. Механізми цього годинника точні, а дизайн відповідає сучасним модним тенденціям. Серед них Victorinox, Tissot, Timex, Alpino та CANDINO.
Fashion
Окремо варто охарактеризувати дизайн наручного годинника від модних будинків. Їх почали виробляти із середини ХХ століття для розширення продажів та доповнення колекцій аксесуарами. Годинник такого типу має високу естетичну цінність і розроблено майстрами своєї справи. Для розробки якісного продукту, будинки мод запрошують до співпраці найкращих годинникових майстрів.
Дизайном наручного годинника займаються Chanel, Versace, Armani, Calvin Klein, Gucci та Givenchy.
Замовте розробку дизайну наручного годинника в компанії KLONA
Дізнайтеся наші правила для створення дизайну пристроїв, що носяться
Ми створимо ідеальний варіант дизайну годинника, який набуде популярності серед вашої цільової аудиторії і підвищить престиж бренду