У новому матеріалі ми розповідаємо про тенденції у дизайні розумної побутової техніки. Серед достатку напрямів та стилів ми виділили кілька макро тенденцій, які існують вже давно і продовжуватимуть знаходити відображення у техніці навколо нас.
Тенденції промислового дизайну розумної побутової техніки
Максимальний мінімалізм
Менше виїмок, менше зайвих кнопок, максимальна простота при взаємодії з технікою, монохромні кольори – це частини стилю мінімалізм. Це головна тенденція останніх років у створенні промислового дизайну.Досягти цього допоможе інтелект речей. За інформацією з доповіді американського венчурного капіталіста Мері Мікер щодо тенденцій розвитку інтернету, майбутнє за голосовим введенням інформації. Це означає, що незабаром інструкції до побутових приладів відійдуть на другий план. Це означає, що незабаром інструкції до побутових приладів відійдуть на другий план. У майбутньому ми говоритимемо нашим приладам команди, які вони зрозуміють без натискання кнопок. Це дуже вплине на дизайн приладів довкола нас.
Вбудовуваність та цифрові технології
Вбудована техніка заощаджує місце на кухні – важливий аспект у сучасних умовах. Нинішнє покоління споживачів терпіти неспроможна безліч деталей. Вони легко розлучаються з усім, що не вписується в їхню систему координат. Тому технології та дизайн побутової техніки, що вбудовується, знаходить відгук у серцях споживачів. Чим більше вільного місця та свіжого повітря – тим краще.
Цифрові технології та штучний інтелект – те, що задаватиме тон у всіх майбутніх розробках. Вчені поставили за мету спростити наше життя і зробити фантазії Бредбері дійсністю: в оповіданні «Буде ласкавий дощ» дуже докладно описується те, що сьогодні ми називаємо «розумний дім». Управління на відстані, звільнення від побутових проблем та виведення інформації на всі доступні поверхні – три основні сфери, на які впливає ця тенденція.
Також віртуальна реальність використовуватиметься для проектування об’єктів. Наразі це не поширена практика, але планується, що до 2050 року вона буде повсюдною.
Екологія та природа
Тренд на повторне використання та переосмислення старих речей був заданий разом із розумінням того, що людина спотворює планету. У випадку з технікою складніше використовувати старе для створення нового. Тому більше відгуків знаходить еко-дизайн: використання натуральних матеріалів та текстур, довговічність виробів, енергозберігаючі характеристики побутових приладів. Хорошими прикладами можуть стати пилосос Eco Force від Electrolux (інноваційна конструкція двигуна, який споживає менше електрики) та витяжка Bio від бренду Elica.
Створити дизайн пилососу і зробити світ трохи кращим – для Electrolux немає нічого неможливого
Перший робить світ кращим і відрізняється нестандартним дизайном – схожий на турбіну космічного корабля. Друга – дарує відчуття легкості завдяки натуральним матеріалам, які використовувалися під час її створення.
Створити дизайн витяжки у стилі еко: бренд Elica
Дизайн як предмет мистецтва
Ця тенденція прямо протилежна до попередньої. Її суть у тому, що промдизайнери прагнуть виготовити зі звичайних речей арт-об’єкти. Натхнення вони шукають у природі, нових матеріалах, сучасному мистецтві та моді. Прикладом може бути холодильник від Smeg. Бренд відомий своїми яскравими релізами побутової техніки. Дизайн холодильника FAB28RDMC перегукується з культовою сукнею від Ів Сен Лорана.
Дізайн як історична спадщина
Стирання кордонів та об’єднання світу має багато позитивних сторін. Проте є й негативні – особливості культур стає дедалі складніше виявити у творах різних художників. Тому багато хто намагається повернутися до витоків і відобразити це у дизайні побутової техніки. Наприклад, холодильники Smeg у співпраці з Dolce & Gabbana. На класичну форму холодильника було накладено традиційний сицилійський розпис.
Використання скла
Скло – недорогий і практичний матеріал, його можна пофарбувати в будь-який колір, він кращий за пластик і дешевше металів. Тому останнім часом його використовують найчастіше.
Скандинавський стиль
Відомий як в інтер’єрах, так і в дизайні побутової техніки. Силуети скель вгадуються у багатьох роботах промислових дизайнерів. Прикладом може бути техніка KitchenAid. Вона лаконічна та строга – а сірий графітовий колір додає їй величі.
Це основні тенденції, що характеризують сьогоднішній дизайн побутових приладів. Професіонали кажуть, що трохи втомилися від сірості та холоду хай-тек та хочуть бачити більше теплоти, натуральних матеріалів та кольору. Ймовірно, ми спостерігатимемо прояв цих тенденцій у майбутньому. До речі, квітами 2016 року було визнано «безтурботність» (15—3919) та «рожевий кварц» (13—1520). Компанія Smeg випустила лінійку пральних машин та інших приладів у цих відтінках.
Замовити промисловий дизайн виробу ви можете в КЛОНА. Зверніться до нас та давайте створювати нове разом!
Розробка дизайну побутової техніки: оригінальні приклади розумних приладів
Дизайн системи розумний будинок
На промисловій виставці CES 2016 були широко представлені готові комплекти для керування датчиками та сумісними домашніми пристроями. Виділився Peanut – виконаний у формі маленького робота, схожого на матрьошку. Цікавим також став і набір від LG (камера керування та концентратор для всіх систем розумного будинку). Він нагадує вазу для фруктів. Більшість виробників намагаються вписати свої вироби у навколишнє середовище та зробити їх менш помітними – щоб уникнути ефекту стеження великого брата.
Для розробки системи розумний будинок зверніться до КЛОНА. У нашому портфелі вже є подібний проект. Новаторські мислення наших співробітників та ваші ідеї дозволять зробити дизайн електроніки яскравим та функціональним.
Розробити дизайн камери: новинки галузі
Сьогодні розумних камер створюється безліч. Яскравою новинкою 2016 стала Presence від Netatmo. Вона характеризується нетривіальним дизайном і схожа на вуличний ліхтар, ніж на засіб стеження. Крім оригінального дизайну, камера вміє запам’ятовувати обличчя. Якось потрапивши в її об’єктив, людина вже не зможе залишитися невпізнаною.
Великий матеріал про дизайн камер та тенденції в галузі ми вже публікували у блозі. Ознайомитись з ним ви можете тут. Щоб розробити корпус пристрою зовнішнього спостереження, зверніться до KLONA
Створити дизайн телевізора: переворот в уявленнях про екран
Основною тенденцією єзміна уявлення про екран.LG презентувала телевізор із двома екранами. Другий був на задній панелі. У цьому тенденція ультратонких поверхонь зберігається – товщина всієї конструкції лише 4,9 мм. Panasonic працює над створенням прозорого екрана (при вимкненому стані). Презентований на CES 2016 телевізор поки що можна назвати напівпрозорим, але в планах досягти повної реалізації ідеї.
Розробити дизайн холодильника: штучний інтелект у кожен будинок
Samsung та LG презентували на CES-2016 свої розумні холодильники. Family Hub від Samsung оснащений камерами для перегляду вмісту (без відкриття дверцят) та динаміками для відтворення музики. Холодильник нагадує велику скелю. Є варіанти у чорному та металевому кольорах. На одній з дверцят є екран у вигляді гігантського смартфона.
У LG схожий концепт. Дверцята їх розумного холодильника із серії Signature стає прозорою, якщо постукати по ній. Сам холодильник виглядає дуже футуристично і вміє відкриватися при наближенні до нього людини (завдяки сенсорним датчикам). До цієї функції залишаються питання – не кожен раз, проходячи повз холодильник, ви хочете щось з нього дістати.
Створити дизайн пральної машини та спростити життя
Пральні машини вже можуть самостійно визначити тип тканини та забруднення з наступним вибором програми для прання. Над цією технологією працюють Electrolux, Gorenje, LG, Panasonic, Siemens, Smart Chime. Такі рішення цікаві, але не надто впливають на дизайн пральної машини.
Інноваційними можна назвати моделі пральних машин Samsung і LG. Samsung придумали рішення для забудькуватих споживачів. Завдяки додатковим дверцятам можна закинути річ, про яку ви забули, будь-якої миті. Вони розмістили додатковий ящик прямо у дверцятах-ілюмінаторі. LG створили висувну панель унизу машини. Завдяки ньому дві прання можуть відбуватися одночасно. Такий підхід економить час, електроенергію, воду та засоби для чищення.
Дизайн роутера від Google
Новий продукт Google – роутер OnHub створений разом з TP-LINK та відрізняється незвичайною овальною формою. Він містить 13 антен. Основним плюсом новинки є простота налаштувань. Впорається навіть дитина, запевняють творці. У список роутер потрапив завдяки нестандартному зовнішньому вигляду, матовому кольору і своїй практичності (з новинки зручно витирати пил). В Україні у продаж роутер надійшов на початку 2016 року.
Розробити дизайн гаджетів: домашній лікар на сторожі здоров’я сім’ї
Робот Pillo стежить за станом здоров’я сім’ї та знає все про графік прийому ліків. Він пам’ятає всіх домочадців в обличчя, зберігає інформацію у хмаріта навчається у процесі. Творці максимально олюднили його – створивши на екрані очі та маленький рот. У продаж робот надійде 2017 року.
Розробити дизайн гаджетів: розумні дзеркала
Перетворення поверхонь на екрани – не нова ідея. Виробники автомобілів давно працюють над цією технологією і вже презентували розумні дзеркала заднього виду (наприклад, Nissan). Про застосування цих технологій ми писали у статтіпро дизайн автомобілів.
Багато виробників пропонують рішення, що базуються на цифрових технологіях для дзеркал у будинку. Сьогодні можна знайти варіанти, які виводять на поверхню час, температуру та подібні дані. Наприклад, продукт iMirror від канадської компанії POSH View. За дизайном, продукт канадців нагадує великий смартфон. Можна вийти в інтернет із дзеркала, відвідати соціальні мережі та дізнатися про пробки у місті.
Є й незвичайніші варіанти, наприклад Naked 3D Fitness Tracker від Naked Labs.Після того, як ви стаєте напроти дзеркала, камера всередині сканує ваше тіло, створює його 3D-модель. Потім користувач може розглянути себе з усіх боків та намітити план тренувань.
Розробити дизайн гаджетів для дому: робимо довкілля комфортнішим
Маленький круглий предмет Sono може закріплюватися на будь-якому склопакеті та пригнічує шум. Максимальний результат – зниження рівня гучності на 12 децибелів. За своїм дизайном гаджет нагадує гладкий морський камінь, а фіксатори – круги води навколо каменя, що тоне. Принципи його роботи схожі з шумопоглинаючими навушниками. Можливий у такому приладі майбутній порятунок жителів мегаполісів від надмірної гучності вулиць.
Нові технології змінюють наше життя і роблять його простіше. Це і є головне завдання промдизайнерів – шукати проблеми, з якими людина стикається щодня, та вирішувати їх.
Якщо ви створюєте інновації і прагнете зробити світ кращим – зверніться до KLONA. Назустріч новому світу разом!