Ринок аксесуарів постійно поповнюється новинками та відрізняється своєю гнучкістю – вихід нових товарів споживачі зустрічають із цікавістю. Розумний годинник (smart watch) iWatch відApple вийшли на ринок техноаксесуарів у вересні 2014 року. Вони створили цілу нову галузь розвитку ринку аксесуарів за рахунок розробки ремінців для годинника Apple iWatch.
У магазинах техніки можна знайти всілякі варіанти ремінців для наручного годинника iWatch: від тканинних до металевих з механічними або магнітними застібками. Сьогодні ми розповімо вам, чому розробка ремінців для iWatch – це чудова бізнес-ідея для українського ринку, і як ви можете реалізувати її разом із компанією KLONA.
Більше деталей про промисловий дизайн ви можете дізнатися за телефоном +38 (044) 338 88 02 або в нашому офісі в центрі Києва (вул. Трьохсвятительська 5/1А). Чекаємо на вас для безкоштовної консультації.
Промисловий дизайн iWatch
Годинник iWatch представлений у трьох колекціях – базова, Sport і Edition. Дисплей базової моделі та Edition покритий сапфіровим склом, а Sport – склом, укріпленим іонами. Матеріалами для корпусу є нержавіюча сталь, анодований алюміній і золото (корпус моделі Edition покритий 18-кар. золотом). Годинник має прямокутну форму і доступний у двох розмірах – 38 і 42 мм. Технологія Force Touch дозволяє дисплею розрізняти силу натискання.
Годинник iWatch оснащений двома органами управління – круговим коліщатком (для прокручування та збільшення) та кнопкою-гойдалкою для виклику. Промдизайн годинника враховує активність їх використання, тому в них немає роз’ємів. Заряджання батареї проводиться на бездротовій станції. Оскільки цей годинник розумний, він може служити ще й фітнес-браслетом. Для цього в них вбудований пульсометр, є крокомір та лічильник калорій.
Промдизайн виробу це те, що продає. Приклади шикарного промислового дизайну, які допомагають власникам брендів заробляти мільйони, ви знайдете тут (багато яскравих фото luxury речей).
Дизайн ремінців годинника iWatch
Промисловий дизайн розумного годинника враховує різний спосіб життя його власників і доречно виглядає як на руці бізнесмена, так і на руці студента коледжу. Доповнити образ допомагає величезний вибір ремінців для наручного годинника. У колекції від Apple є близько 40 різних варіантів ремінців. Проте не кожен смак, що породжує додатковий попит. Тому ремінці для AppleiWatch пропонують різні бренди аксесуарів. Ця сфера швидко розвивається, тому що попит на кастомні аксесуари постійно зростає.
Тенденції в промдизайні ремінців для годинника iWatch
У промисловому дизайні ремінців для iWatch ми виділили 4 основні тенденції.
1. Використання суперміцних матеріалів
Ремінець повинен відповідати активному способу життя власника годинника і бути стійким до несприятливих умов навколишнього середовища. Тому ремінці роблять із полімерів –силікону або фтореластомера. Ці матеріали відрізняються підвищеноюміцністю та водонепроникністю.
2. Матова поверхня матеріалів
Зниженню тертя між рукою та поверхнею ремінця сприяє використання матеріалів з матовою шорсткою поверхнею. Це особливо важливо для людей, які займаються спортом у «розумному» годиннику.
Тут і далі:screenshot з офіційного сайту apple.com
3. Мінімалістичний дизайн ремінців
Споживачі віддають перевагу однотонним ремінцям. Сталеві та міланські сітчасті браслети зазвичай набувають лише у срібному та чорному варіантах. Також популярністью користуються прості геометричні візерунки, монотонні принти та нейтральні відтінки.
4. Незвичайні застібки
У виготовленні розумного годинника часто використовують різні незвичайні застібки. Головна вимога до них – надійна фіксація годинника на зап’ястіта запобігання самовільному розтягуванню годинника. Для спортивних ремінців найчастіше використовують застібки типу pin-and-tuck, а браслетах зі сталі – магнітні.
Виготовлення ремінців для годинника iWatch
Поява розумного годинника iWatch від культового бренду Apple дало передумови для розвитку продажу додаткових аксесуарів для цього пристрою. Насамперед це стосується ремінців та браслетів для годинників, за допомогою яких можна розкрити свою індивідуальність. Тому сучасні бренди аксесуарів, зокрема й українські, займаються виготовленням ремінців для годинника iWatch.
Ще одна бізнес-ідея про яку вам варто дізнатися –розробка квадрокоптерів. У нашій докладній статті ви можете дізнатися про їх пристрій, а в компанії KLONA – замовити розробку корпусів для квадрокопетрів.
Сьогодніринок «розумних» пристроїв лише розвивається. Наведемо короткий аналіз ринку електроніки, що носиться, і прогнози на майбутнє.
Розвиток ринку електроніки, що носиться
Годинник Apple ознаменував нову хвилю інтересу до електроніки, що носиться, і стимулювали продажі інших smart wearables (розумні гаджети, що носяться). Їх частка серед інших пристроїв становить 45%, при цьому 61% займають фітнес-браслети. Обсяги продажу розумного годинника зросли з 1,2 млн. у 2013 до 24,9 млн. пристроїв у 2015 році. Згідно з прогнозами, ця тенденція зберігатиметься, та обсяги продажу наручних пристроїв зростуть до 101,4 млн. до 2020 року. Вже зараз краудфандингові інвестиції здебільшого припадають на пристрої, які можна носити на руці чи зап’ясті.
При розробці промдизайну годинника слід враховувати цільову аудиторію, країну та існуючий ринок. Ці ж фактори необхідно враховувати при виготовленні ремінців для годинника iWatch.
Замовляючи розробку прес-форм у компанії KLONA, ви отримуєте гарантію на весь період співпраці.Такі вигідні умови забезпечать вам високу якість виробів та безкоштовну заміну зношених деталей прес-форми.
Цільова аудиторія годинника iWatch
Смарт-годинник набуває переважно чоловіків – до 70% покупців. Це заможні люди віком від 35 до 54 років. Вони ведуть активний спосіб життя, найчастіше це бізнесмени та люди з високим рівнем достатку. Постійна необхідність пам’ятати багато інформації і прагнення стежити за своїм здоров’ям призводять до покупки розумного годинника. Такий годинник підкреслює імідж власника. Цільову аудиторію «розумного» годинника можна розділити на 3 категорії.
1. Власники iPhone
Аудиторія бренду Apple відрізняється дуже високою лояльністю. Тому власник iPhone найімовірніше з часом набуває iPad, а потім і iWatch. Також варто врахувати, що без наявності iPhone «розумний» годинник перетворюється нагарбуз звичайнісінький аксесуар, тому що програми запускаються тільки після їх встановлення на смартфон.
2. Зайняті люди, які дбають про своє здоров’я
Сьогодні фітнес-браслети користуються більшою популярністю, ніж розумний годинник. Однак розумний годинник iWatch практично нічим не поступається просунутим фітнес-трекерам. До того ж за їх допомогою можна надсилати дзвінки та відповідати на повідомлення, чого не вміють робити фітнес-браслети. Це наводить нових покупців, які хочуть відстежувати стан свого здоров’я без відриву від роботи.
3. Любителі стилю
Промисловий дизайн iWatch відрізняється стриманістю, мінімалізмом та елегантністю. Його складно назвати футуристичним, тому що в ньому простежуються мотиви промдизайну iPhone3. Величезний вибір ремінців і заставок дозволяє перетворити iWatch на абсолютно індивідуальний аксесуар, зовнішній вигляд якого можна змінювати з ремінцем. Це особливо полюбилося тим людям, які завжди підбирають годинник під свій денний образ.
Етапи розробки ремінців для годинника Apple iWatch
Разом з компанією KLONA ви можете організувати своє власне виробництво з виготовлення ремінців для годинника. Робота здійснюється у кілька етапів.
Етап 1: промдизайн ремінця для годинника
На основі вимог замовника промисловий дизайнер вигадує різні варіанти ремінця, комбінуючи найбільш підходящі матеріали та застібки для нього. Після цього замовник вибирає найвдаліші концепти. Ремінець повинен відповідати трьом основним вимогам – бути зручним, міцним та надійно триматися.
Етап 2: моделювання та візуалізація
За вибраним концептом модельєр створює 3D-модель ремінця. Для візуалізації в ремінець вбудовується годинник, розглядаються різні варіанти поєднань кольорів та текстур. На цьому етапі можна уявити, як годинник виглядатиме наживо на зап’ясті та в інтер’єрі.
Етап 3: вибір методу виготовлення ремінців
Далі замовнику належить визначитися з тиражем виробів та кращим методом виготовлення. Більш детальну інформацію щодо вибору методу виробництва ви можете знайти у гайді тут.
Етап 4: проектування прес-форми
При великосерійному виробництві найдоцільніше виготовляти ремінці для годинника в прес-формах. Для цього необхідно побудувати модель прес-форми та виготовити її в інструментальному цеху на верстатах. Докладніше про процес проектування прес-форм ви можете дізнатисятут.
Етап 5: виготовлення ремінців для годинника
Після того, як прес-форма готова, можна розпочинати виробництво. Сучасні методи лиття пластику під тиском дозволяють вибирати різні матеріали та способи виробництва. Так можна реалізувати будь-які дизайнерські ідеї та задуми.
Запуск власного виробництва ремінців дляiWatch – це ще одна бізнес-ідея, якою ми з радістю з вами ділимося. Якщо у вас виникли питання, як організувати виробництво пластикових виробів, зв’яжіться з нашими менеджерами для обговорення деталей.