Важко переоцінити переваги, які дає хороший дизайн упаковки продукції . Приказка про те, що «зустрічають по одягу» в більшості випадків справедлива, адже оформлення упаковки – це перше, що оцінить покупець, ще нічого не знаючи про товар і його характеристиках.
Правильно розроблена упаковка зможе максимально лаконічно «пояснити», чому саме цей продукт красивіше і ергономічний всіх інших. зацікавити , Залучити, здивувати, захопити покупця, тара може різними способами – починаючи з оригінального малюнка і закінчуючи незвичайною формою.
Дизайн упаковки продукції має широкий діапазон можливостей
- З його допомогою можна зробити товар дуже успішним і прибутковим .
- Він може інформувати про характеристики товару, склад, виробника і т.д.
- надихати потенційного покупця за допомогою естетичної складової , Теж функція дизайну.
- Цікаво спроектована упаковка дає можливість конкурувати і представляє компанію на ринку, виробляє впізнаваність .
Ціна створення дизайну упаковки залежить від:
- обраної технології друку;
- матеріалів;
- розміру етикетки;
- тимчасових обмежень.
Етапи створення дизайну упаковки
- моніторинг ринку потрібно зробити перш, ніж розробляти безпосередньо дизайн. Це – аналітичне дослідження конкурентної бази, модних тенденцій, споживчого сегмента і перший етап розробки дизайну продукції.
- створення концептів в декількох варіантах (обмовляється текстура, логотип, фактура і т.д.). Фахівці також працюють і зі зворотного моделлю упаковки на цьому етапі.
- доопрацювання та удосконалення обраного концепту.
- Затвердження замовником розробленого дизайну після вибору певного концепту.
- підготовка до друку має на увазі вдосконалення оригінал-макетів, контроль за процесом друку першого тиражу.
МАЙБУТНЄ ДИЗАЙНУ УПАКОВКИ ТОВАРІВ
Перед тим, як замовити розробку, загляньте в майбутнє: чи буде він популярний через рік-два? Проектування упаковки товару на даний момент розвивається в двох основних напрямках – ергономічність і екологічність. Можливо, далеке майбутнє об’єднає ці чудові якості.
Ергономічність в дизайні упаковки товару
Судячи з світовим тенденціям дизайну, всі шляхи ведуть до підвищення ергономічності . Наука і ринок орієнтуються в свої винаходи на досягнення максимального комфорту споживача.
Тому якщо упаковку можна буде використовувати ще по якомусь додатковому призначенням – це тільки в плюс. Існує багато наочних прикладів: пакет для насіння з двома відділеннями (один для лушпиння), сендвічі в упаковці з дизайном «гармошки» (щоб було зручніше тримати і є), пакет для попкорну, який при необхідності стає мискою для цього ж попкорну. Упаковки майбутнього заснована перш за все на зручність і естетичності.
Екологічність в розробці дизайну упаковки
Перш ніж замовляти дизайн упаковки товару зверніть увагу на її екологічність . Розробка такого типу дизайну зараз дуже актуальна і має великі перспективи в найближчому майбутньому.
Наприклад, шведська компанія Tomorrow Machine не так давно створила оригінальну і екологічну упаковку для рису басматі, чим викликала широкий резонанс. Розробка дизайну була заснована на м’якому бджолиному воску з кольоровим напиленням. Чорнило для друку були розроблені на основі сої. Незважаючи на унікальність, зовнішній вигляд упаковки не постраждав (все виглядає дуже симпатично), а зняти її не складніше, ніж почистити апельсин.
Друге життя товару після зміни дизайну упаковки
Розробка дизайну упаковки не завжди пов’язана з виходом нового товару, можливо є потреба замінити вже існуючий. Наприклад, фірма розширилася і буде випускати кілька лінійок товару, дизайн можна доопрацювати або створити новий. Або потрібно «стимулювати» реакцію покупців на продукт, не змінюючи повністю дизайн, а просто додавши цікаву інформацію або привабливі зображення.
Якщо потрібно врятувати продукт , Що з різних причин затримався на полицях, то редизайн – останній шанс для цього. Часто зміна дизайну спровокована боротьбою з паразитичним маркетингом .
Якщо дизайн упаковки був вдало змінений, це напевно подарує товару друге життя . Творці всесвітньо-відомого рому «Капітан Морган» випустили обмежену партію в пляшці, яка нагадує гарбуз. Новий несподіваний дизайн відмінно підійшов для святкування Хеллоуїна, посиденьок біля вогнища або просто зустрічі старих друзів.
Історія в створенні дизайну упаковки
В основі розробки дизайну упаковки товару завжди є якась історія . І то, чи зрозуміє її покупець, безпосередньо залежить від розробників. Кожна унікальна історія може обмежуватися емоцією, натяком, асоціаціями, посилом або настроєм.
Все залежить від того, що потрібно передати покупцеві і дивлячись для якого товару розробляється дизайн упаковки. Творці упаковки для пекарні Madame Quoi надихнулися історією Генрієтти Кайо, яка застрелила редактора газети «Фігаро» (організувала «цькування» її чоловіка, відомого політика). Як результат, дизайн несе в собі жіночність і лють, що підкреслюється за допомогою кольорової гами та виконання фірмових упаковок пекарні.
сьогодні дизайн упаковки продукції перебуває на такій стадії розвитку, що повністю визначає успіх і долю товару . Що відбувається якщо замовити послугу у нас? досвідчені фахівці вивчають ринок, пропонують різні концепти дизайну, на високому рівні втілюють будь-який з них, контролюють першу партію друку. Все до дрібниць продумано з метою забезпечити продукту великий успіх , Компанії-замовнику – хорошу репутацію і максимально скоротити втрату нервових клітин і часу для всіх сторін процесу розробки упаковки.