Створення вірусного відео – це зйомка роликів для поширення через Інтернет завдяки добровільного розміщення користувачами на своїх сторінках, а також за допомогою функції « поділитися з другом » .
Цей тип реклами використовується компаніями для підняття продажів і іміджу бренду . Адже коли інформацією про товар ділиться друг або знайомий, то довіру до такої продукції буде в рази вище.
Ціна на створення вірусного відео залежить від:
- кількості концептів сценарію;
- особливостей зйомки і опрацювання персонажів;
- тривалості ролика;
- термінів виконання робіт.
Замовте виробництво вірусних роликів у фахівців компанії KLONA. Ціна: від 10 тисяч гривень. термін: від 7 днів.
ЗЙОМКА ВІРУСНИХ РОЛИКІВ: ЕТАПИ СТВОРЕННЯ
Маркетингове дослідження для створення вірусного відео
визначається цільова аудиторія , Її потреби і бажання. складається список основних каналів розміщення , розробляється тривалість і посил відеоролика.
Сценарій вірусного ролика
Він повинен бути креативним і розкривати рекламну пропозицію. Адже без потужного рекламного імпульсу, відео втратить свій сенс, навіть якщо компанія залучить до створення відомих особистостей.
Створення вірусного ролика
Тривалість і ціна зйомки вірусних роликів залежать тільки від бажань і можливостей замовника . Це може бути простий сценарій і легка анімація або продумана інтрига і зіркові актори.
Логістична компанія FedEx створює успішні відеоролики з 90-х років минулого століття. Вони лаконічні, іронічні і дуже добре позиціонують незамінність компанії.
ЯК ЗНЯТИ ВІРУСНИЙ РОЛИК?
Цільова аудиторія для зйомки вірусних роликів
Потрібно відштовхуватися від аудиторії . її образу , Цінностей і життєвих пріоритетів . Рекламний ролик Nike Football “Stays Winner” повністю відповідає вимогам своєї цільової аудиторії. Він яскравий, що запам’ятовується, динамічний, а головне в ньому беруть участь світові зірки футболу. Тому він і набрав 98,4 мільйонів переглядів.
Зняти вірусний ролик: тривалість
Існує думка, що вірусний рекламний ролик не повинен тривати довше хвилини. Це міф. тривалість відео визначається ідеєю , Сюжетом і героями , Саме це чіпляє користувачів.
Магазин 2ndStreet опублікував рекламу, в якій обіграна історія звичайної сім’ї . Її розповідає стіл, він згадує все що бачив – радість, турботу, сльози і смуток. Пройшли роки, і він став занадто маленький для такої вже великої родини, але все-таки він обіцяє справно служити далі і піклуйся про неї. Правильно підібрана композиція видавлює з користувача ностальгічну сльозу і змушує згадати про улюблених людей.
Виробництво вірусних роликів: емоції
Це головний фактор, який змушує людей ділиться роликом. Радість, захват, ностальгія, смуток, гнів – це визначає бажання користувача натиснути на кнопку «Поділитися».
FedEx в 2005 році зняла ролик, де акцентувала увагу на 10 складових успішного ролика , Серед них – відома особистість, тварина, маленька дитина, приваблива жінка і популярна пісня. З моменту випуску відео пройшло вже 10 років, але критерії не втрачають актуальність .
Вірусні рекламні ролики: відомі особистості
впізнаваність і популярність – основні критерії успіху ролика. всім приємно побачити свого кумира в рекламі. довіра до продукту підвищується , а перегляди тільки збільшуються за рахунок фанатів. Таким чином, цільова аудиторія значно розширюється .
Створення вірусних роликів: тварини
Всі люблять тварин. Відео з котиками , Лисичками і совенята стали основою проведення часу в інтернеті. Так чому не використовувати їх для створення вірусного відео? Реклама Budwiser “Friends Are Waiting” підтвердила результативність методу, зібравши більше 19,5 млн. переглядів.
Вірусні ролики на замовлення: мелодія
легкий мотив , Смішний текст і проста графіка – теж критерії успіху . Сценарій вірусного ролика «DumbWays2Die» від Метрополітену став призером Каннських Львів. А соціальний посил про захист свого життя переглянули понад 139 мільйонів разів.
Замовити вірусний ролик: комбо
створюючи сценарій вірусного ролика можна, можливо об’єднати всі популярні критерії : Інтернет-меми, милих дітей, тварин, популярну музику.
Вірусний ролик на замовлення: розміщення
процес розміщення ретельно планується , Для цього використовуються популярні співтовариства, блоги і ресурси . Діяти потрібно особливо швидко в перші кілька діб і розкручувати наростаючу хвилю популярності.
Замовте створення вірусного відео в компанії KLONA
І про ваш продукт будуть говорити мільйони.