Кожному новому поколінню здається, що все було винайдено: колесо, електрику, комп’ютер, і навіть 3D-принтер. Проте реальність доводить протилежне. Щодня людство створює нові винаходи: великі, які змінюють весь світ, і маленькі, які роблять простіше наше життя. Про невеликі інновації, які роблять наше життя комфортнішим, ми писали нещодавно в нашому блозі.
Вигадати новий винахід не так складно. Все, що потрібно – трохи креативу, старання та терпіння.
Компанія KLONA завжди готова допомогти! Ми пропонуємо повний комплекс послуг від розробки промислового дизайну до серійного виробництва.
Отже, як почати винаходити?
Перед тим, як розпочати роботу, пам’ятайте: незважаючи на те, що талановита людина талановита у всьому, не варто звалювати весь перелік робіт на себе. Краще довіритися професійним дизайнерам, моделлерам та маркетологам. Ви, у свою чергу, зможете зосередитись на організації роботи та контролі виконавців.
Етап 1. Пошук ідей для нових винаходів
Цей етап багатьом здається найважчим. Проте це не завжди так. Новий винахід найчастіше народжується з бажання зробити своє життя простішим і комфортнішим. Необходимо только найти такую проблему, которую нужно решить.
Наприклад, комп’ютер виник потреби людей швидше обробляти великі обсяги інформації. Колесо вигадали, щоб економити сили і швидше пересуватися. Можливо, перед вами також стоїть якась проблема, яку можна вирішити шляхом створення простого винаходу.
Поради щодо пошуку ідей
- Записуйтевсе, що спадає вам на думку. Іноді навіть не найвдаліші ідеї після ретельного обмірковування та доробок виявляються геніальними.
- Вивчайте ринок та спілкуйтеся з потенційними споживачами. У процесі можна зрозуміти, що пропустили щось очевидне.
- Не бійтеся переймати чужі ідеї. Звичайно, не варто повністю красти чужий задум. Однак немає нічого поганого в тому, щоб взяти чужу ідею, удосконалити її та створити новий винахід.
Взимку ми розробляли дизайн для дитячих іграшок – сніжколепів. У процесі ми надихалися зображеннями монстриків з мультфільмів, які сподобалися б дітям.
Етап 2. Розробка дизайну та створення 3D-моделі
Від того, як виглядатиме ваш винахід залежить дуже багато, і, в першу чергу, продажу. Тому таке складне та відповідальне завдання, як почати винаходити, краще довірити спеціалістам з досвідом у галузі промислового дизайну. Проте фінальний вибір концепту та його доопрацювання все ж таки залежать від замовника.
На що варто звернути увагу під час вибору концепту дизайну
- Спрямованість на цільову аудиторію. Залежно від типу вашого винаходу, дизайн може бути різним. Однак крім цього, не варто забувати, для кого призначений пристрій. Наприклад, молоду аудиторію приваблюють незвичайні рішення. Старше покоління, швидше за все, віддасть перевагу практичності та класичному дизайну тощо.
- Оригінальність. Яким би геніальним винахід не було, на етапі запуску воно все ж таки має привертати увагу і виділятися на тлі схожих товарів. Це одне з основних завдань промислового дизайну.
- Функціональність. У гонитві за креативом не варто забувати і про завдання, яке виконує ваш винахід. Дизайн виробу має гармонійно поєднуватися з функціональністю та підкреслювати її.
- Технологічність з погляду виробництва. Необхідно простежити, щоб дизайн не ускладнював виробництво, а навпаки – знижував витрати та спрощував процес.
- Відповідністьсучасним тенденціям. Не варто забувати, що більшість людей віддасть перевагу тому, що відповідає їх смаку і модно на даний момент.
При розробці дизайну фітнес-браслету, ми врахували всі ці рекомендації, і в результаті отримали сучасний пристрій, який добре продається.
Етап 3. Створення прототипу та його тестування
Прототип створюється найчастіше за допомогою 3D-друку. Це найбільш швидкий та зручний спосіб. Цим етапом годі нехтувати, т.к. після запуску виробництва дуже складно змінювати деталі та покращувати винахід.
Зразок допоможе все ретельно перевірити і, можливо, побачити ті недоліки, які не були помітні на етапі 3D-моделювання. Бажано не лише самим оцінювати прототип, а зібрати для цього фокус-групу. Представники цільової аудиторії найбільш критично віднесуться до вашого винаходу і допоможуть покращити його за необхідності.
Етап 4. Запуск серійного виробництва
Залежно від тиражу виділяють дрібносерійне та великосерійне виробництво. У першому випадку використовується лиття у силіконові форми, у другому – лиття під тиском за допомогою прес-форм. Докладніше всі методи виробництва з прикладами та приблизною вартістю ми описали у нашій методичці.
Компанія КЛОНА займається обома методами виробництвами, проте наш досвід показує, що краще вибирати саме лиття під тиском. Для цього є низка причин.
- Висока точність готового виробу, якої неможливо досягти при лиття у силіконову форму.
- Необмежену кількість виробів, що випускаються. Навіть у разі поломки прес форми, зламану деталь можна замінити та продовжити виробництво. Компанія KLONA надає гарантію для прес-форм на весь період співпраці.
- Економія витрат у разі провадження великої партії. Це пояснюється тим, що для всіх виробів потрібна лише одна прес-форма, тоді як силіконові форми розраховані на обмежену кількість виробів.
Етап 5. Виведення товару ринку
Цей етап можна запускати разом із виробництвом, це пов’язано з тим, що знадобиться деякий час на те, щоб презентувати свій продукт та створити на нього попит.
Навіть найкращий товар не продаватиме себе сам. Обов’язково необхідно скласти план просування. Для цього потрібно ретельно вивчити ринок, скласти список каналів комунікації з ЦА, створити рекламні матеріали і т.д.
Щоб допомогти в просуванні, зверніться до компанії KOLORO. Маркетологи компанії мають великий досвід успішного просування нових брендів.
І, насамкінець, найголовніша порада: не шкодуйте сил, часу та грошей на створення свого шедевра. Кожен із описаних етапів однаково важливий для нового продукту. І економія сил чи часу може обернутися цілковитим крахом, навіть якщо початкова ідея геніальності могла змагатися з відкриттями Ейнштейна!
Якщо Ви вже вирішили створити новий винахід, зверніться до компанії KLONA. Ми нагромадили багатий досвід у даній сфері і точно зможемо Вам допомогти.
Контактна інформація:
+38 (044) 338 88 02