Як часто ми стикаємося з 3D-візуалізацією об’єктів в реальному житті? вона використовується для створення анімаційних рекламних роликів, об’ємних макетів інтер’єру і екстер’єру, фільмів і комп’ютерних ігор із застосуванням тривимірної графіки. Візуалізація є незамінною там, де необхідно створити копію уявного об’єкта.

Історія тривимірної візуалізації починається в далекому 1962 році, коли аспірант університету міста Юти, США, створює програму, яка дозволяє візуалізувати найпростіші 3D-моделі. Пізніше в цьому навчальному закладі відкривається перша в світі кафедра комп’ютерної графіки. Перший анімаційний фільм під назвою «Історія іграшок», повністю зроблений з допомогою об’ємної графіки, вийшов через кілька десятиліть – в 1995 році. Багато хто вважав, що фільм приречений на провал, однак сталося з точністю до навпаки – робота заслужила світову славу і визнання.

Наука і техніка

У даній сфері 3D-візуалізація використовується в основному для проектування технічних виробів. Сучасні технології дозволяють створити візуалізацію проектованого об’єкта, максимально наближеного до реального пристрою, оцінити його наочно. Тривимірна модель майбутнього механізму прискорює і полегшує роботу інженера-конструктора, позбавляючи його від процесу креслення.

Часто замовники вимагають продумати незвичайний дизайн побутових предметів. В даному випадку процес візуалізації допомагає продемонструвати дизайнерське рішення.

3d-визуализация

Реклама і маркетинг

Улюблені звірятка, що говорять продукти харчування або візерунки, в лічені миті з’являються на стінках рекламованого гаджета – все це робиться для залучення уваги споживачів. Все частіше маркетологи використовують 3D-візуалізацію об’єктів, створюючи анімаційні рекламні ролики. Зйомки в реальних умовах не дають такої привабливої картинки, як із застосуванням анімації.

переваги використання тривимірної візуалізації в рекламі:

  • дозволяє створити вигаданих героїв;
  • 3D-об’єкт виглядає більш привабливо, ніж в реальному житті, краще передає необхідні якості пропонованого продукту;
  • дає можливість створити готовий макет рекламного банера і подивитися, як він буде виглядати.

3d-визуализация в рекламе

Дизайн інтер’єру, архітектура, будівництво

3D-візуалізацією інтер’єру або будівлі з використанням комп’ютерних програм зацікавилися порівняно недавно, так як раніше для цього виготовляли макети з картону або спеціальних матеріалів. Сьогодні 3D-візуалізація будинку – важливий етап перед початком будівельних робіт. Дана технологія дозволяє подивитися на готовий об’єкт і внести зміни при необхідності.

Однак роль візуальних макетів в сфері дизайну інтер’єру та будівництва не обмежується демонстрацією об’єкта співробітникам архітектурного бюро. Тривимірна візуалізація використовується при створенні реклами інтер’єру або будівель з метою ознайомити споживачів з конкретною пропозицією. Особливість реклами в сфері будівництва та архітектури полягає в тому, що вона пропонує те, чого поки що не існує. Наприклад, реклама житлового комплексу показує результат – споживач бачить зображення готових будинків, в той час як їх зведення може тільки починатися.

3d-визуализация интерьера

Кінематограф, комп’ютерні ігри, анімація

У кінематографі і ігрової індустрії 3D-візуалізація прижилася і вкоренилася, мабуть, назавжди. Сучасній людині важко уявити улюблену гру без тривимірних персонажів, а черговий фільм – без 3D-графіки.

Процес створення візуальної моделі об’єкта в даній сфері складається з декількох етапів

  1. Моделювання – створення 3D-об’єктів.
  2. Текстурування – нанесення текстур на тривимірну модель.
  3. Ріггінг – створення «віртуальних» кісток, скелета майбутнього персонажа.
  4. Анімація – «пожвавлення» тривимірної моделі.
  5. Рендеринг – переформатування графічної моделі в запис.
  6. Композітінг – вставка персонажа в кадр або сцену, додавання спецефектів, усунення дефектів і т.д.

3d-визуализация кино
3D-візуалізація – процес створення об’ємного зображення, вигаданого або максимально наближеного до реальності. Можливості даної технології необмежені – можна створювати об’єкти будь-яких форм і розмірів, експериментувати з кольорами, змінювати і трансформувати. Однак головна перевага тривимірної візуалізації полягає в тому, що вона дозволяє створити макети вражаючих образів, дивовижних картин і хитромудрих персонажів, які народжуються в уяві людини.


Співробітники компанії KLONA спеціалізуються на 3D-візуалізації об’єктів. Замовте роботу у нас і отримаєте якісний результат в найкоротші терміни!