Вейпінг– це наочний приклад того, як одна правильно подана річ спровокувала появу нової субкультури. Електронні сигарети постійно на слуху, тому виробників нового продукту стає дедалі більше. У такому розмаїтті нові бренди рятує одне – унікальний промисловий дизайн корпусу електронної сигарети. Виробники відійшли від скевоморфізму – е-сигарети більше схожі на модний аксесуар, який і на людях дістати не соромно. І якщо навіть Лео Ді Капріо «попарював» під час вручення премії Гільдії Кіноакторів, то нам з вами точно можна вейпити у всіх місцях.
Вейп засуває другого план навіть звичайні сигарети. Наприклад, у 2014 році тютюнова компанія Imperial Tobacco викупила виробника електронних сигарет Blu eCigs. Швидше за все, ви також чули обiQOS – пристрій від Philip Morris, який повинен допомагати безпечно і без диму курити звичайні сигарети (якщо це Marlboro, Parliament або L&M).
Як бачимо, тютюнові компанії серйозно стурбовані появою «електронок». Що ж, диму без вогню немає. Чи ні?
Кому це вигідно: чому створення електронних цигарок приносить гроші
Чому електронні сигарети?
Мода диктує спосіб життя. І якщо в хіпі в 70-х курили траву, брокери нульових не уявляли своє життя без цигарок, то зараз настав настала ера вейпу. Яка, до речі, спричинила утворення цілої субкультури.
Аналіз ринку електронних сигарет. Ринок електронних сигарет України, Росії, Америки
Delo.ua повідомляє: якщо ринок цигарок у 2015 році становив 70,2 млрд грн, то у 2016 році він скоротився на 7%. Зумовлено це падіння подорожчанням тютюну в Україні — через підвищення акцизу середня вартість пачки цигарок піднялася від 12 грн до 20 грн. Зараз у цей порожній проміжок ринку просочилися електронні сигарети.
У Європі та Америці кількість вейперів за десять років зросла з 2% до 17% від усіх курців. Це спричиняло виробників постійно покращувати якість матеріалів для ширяння, модернізувати дизайн упаковки електронних сигарет.
Компанія Euromonitor International провела дослідження, за результатами якого обсяг ринку електронних сигарет у світі до 2019 року становитиме $17 млрд, а через десять років взагалі порівняється зі всесвітнім оборотом тютюнової продукції.
Ніша ринку електронних сигарет виглядає досить привабливо, питання лише у тому, скільки коштує створити бренд електронних сигарет. Бажаєте створити власний бренд електронних сигарет? Розберемося, що для цього потрібно.
Читайте також:Пошук інвестицій для стартапу: огляд рішень в Україні
Види електронних сигарет: у чому відмінності та переваги
Єгошка – для новачків
Світовий ринок електронних сигарет може потрапити будь-якому покупцю. Наприклад, для новачків у вейпі розроблені “гошки” – сигарети, названі на честь компанії-виробника еGO. Із плюсів — приємна ціна: у середньому його можна придбати за 100 грн. З мінусів – недовговічність. Самі розумієте, ціна визначає якість. Проте для тих, хто хоче просто побалуватися пару-трійку разів — саме те.
Цільова аудиторія: молоді люди, які жодного разу не користувалися е-цигарками та не впевнені, що будуть.
Електронні сигарети з платою – для обивателів
Стандартний та найпоширеніший вид електронних сигарет. Вони оснащені електронікою – платою, яка регулює потужність, що передається від батареї на спіраль, а також запобігає перенапруження. Є можливість відрегулювати рівень напруги, щоб не наковтатися жижі разом із парою. Ціна варіюється від 400 грн і вище.
Цільова аудиторія: молоді люди із середнім статком. Новатори, що люблять hi-технології, а також люди, які кидають палити.
МехМод – для гуру
З таким пристроєм впорається не кожен досвідчений вейпер. Пристрій зроблений виключно механічним – плати тут немає. Це робить його практично безсмертним — у ньому нема чого ламатися. Але в той же час ця сигарета не має жодних запобіжників, тому вона може перегрітися. Механічні електронні сигарети чимось схожі на гоління небезпечною бритвою: доступні лише найбезстрашнішим та вибраним.
Цільова аудиторія: молоді люди з середнім статком, що люблять олдскул і тру стафф.
Вапорайзер – для збоченців
Дуже специфічний продукт із сфери електронних сигарет. Його головна відмінність від трьох попередніх у тому, що замість жижі пристрій розпарює тютюн. Так, за словами користувачів, менше запаху виділяється у навколишнє середовище. В іншому — ті самі сигарети, тільки дорожчі. І технологічніше, зрозуміло.
Цільова аудиторія:люди від 25 до 50, які захоплюються інноваціями чи намагаються скоротити викид нікотину в атмосферу.
Читайте також: Розкішний промисловий дизайн: за що платять мільйони
Електронні сигарети зсередини: розбираємо на деталі
Загальний принцип роботи е-сигарет
Принцип роботи будь-якої електронної сигарети побудований на випаровуванні рідини із гліцерину, води, пропіленгліколю, харчових ароматизаторів або нікотину. Від хімії перейдемо до найцікавішого: розглянемо, як влаштовано електронну сигарету зсередини.
Структура корпусу електронної сигарети
Головна деталь електронної сигарети – це її корпус (мод). У стандартних сигаретах у ньому знаходяться батарея та плата. У мехмоді, як ми пам’ятаємо, плати немає, там лише батарея. До корпусу підключений атомайзер – бак (RTA) або дріпка (RDA).
Читайте також: Виготовлення прес-форм. Від креслення до серійного виробництва
Будова дріпки
Атомайзер, кліромайзер, або лагідніше – дріпка. Це все – назви верхньої частини корпусу електронної сигарети, де безпосередньо відбувається таїнство ширяння. Усередині дріпки знаходиться металева спіраль (або койл, кому як завгодно), до якої прикріплений ґнот – ватка, яка просочується рідиною для ширяння. На цю спіраль подається струм, що нагріває ватку. Після цього гліцерин вбирає вологу з повітря і курець/парильник/вейпер (потрібна підкреслити) отримує хмару ароматного диму.
Плюси:
- густа та об’ємна пара;
- зносостійка;
- легко доглядати.
Мінуси:
- негерметична – поклавши в кишеню, ризикуєте відмивати штани від рідини для ширяння;
- немає резервуару для жижі;
- потрібно змочувати кожні 3-5 затяжок, інакше є ризик накопичити койл.
Іспанський підрозділ Philip Morris випустив електронну сигарету Solaris з чотирма отворами в мундштуку, що допомагає поступово розподіляти пару, роблячи його ще більш насиченим. Здавалося б — куди вже? А ні, досконалості немає меж. Особливо у вейпінгу.
Читайте також:8 правил розробки дизайну пристроїв, що носяться
Будова бака
Бак влаштований трохи складніше, ніж дріпка. Усередині нього знаходиться камера випаровування з контактами, ґнотом і спіралями (в основному по 2-3 штуки на бак). У баку також є отвір, через який заливається жижа.
Плюси:
- не потрібно постійно змочувати койл;
- не протікає;
- менша ймовірність підгоряння койлу;
- не потрібно так часто чистити, як дріпку.
Мінуси:
- досить крихкий корпус;
- менше пари.
Також варто зазначити, що баки діляться на три типи: обслуговуються, напівобслуговуються та необслуговуються. Бак підійде вам, якщо ви по гайду на ютубі або за допомогою інтуїції готові кожні 2 тижні руками міняти койли і протягувати в них вату. Напівобслуговуються передбачають як самостійну заміну випарника, так і його покупку (найзручніший і найпопулярніший варіант на даний момент). Баки, що не обслуговуються, – рідкість завдяки незручності в залицянні. СогласитесПогодьтеся, кому захочеться кожні три дні бігати до магазину за новим випарником?ь, кому захочется каждые три дня бегать в магазин за новым испарителем?
Ви маєте ідеї свого ідеального пристрою? Klona допоможе вам створити його.
Корпус Мода
Мод — це, власне, коробка з усією начинкою. Щоб розробити мод вейп, потрібні:
– батарея, яка подає заряд, що підігріває гніт з рідиною для ширяння;
– плата, яка регулює силу заряду, рятуючи е-сигарету від перенапруги. Її можна «оснастити» різними примочками на кшталт екрана з годинником, індикатором сили заряду, густоти пари чи календариком.
Ви впевнені, що можете створити мод ще краще? Ми теж! Ми допоможемо створити дизайн електронної сигарети навіть найшаленішої форми.
Корпус Мехмоду
Мехмод (він же хутро) – це металевий корпус, усередині якого розташована батарея. Зверху є контакт для дріпки/бака. На корпусі (в основному — знизу) розташована кнопка, яка замикає електричний ланцюг. От і все. Кричущий мінімалізм для справжніх олдскульників. Одна з ключових проблем мехмодів — жорсткі вимоги до вибору койлів (спіралей), їхньої товщини та опору. Також «міхи» потрібно регулярно чистити.
Дизайн електронних сигарет: скевоморфізм у всій красі
Промдизайн електронної сигарети давно відійшов від звичних форм. Мало того, оформлення е-сигарет настільки затребуване, що у всьому світі відбуваються виставки Vape&Trade Expo, які за масштабами можна порівняти навіть з Е3.
Читайте також:Дизайн рідин для ширяння: 10 прикладів етикеток та упаковок
Класичний дизайн е-сигарет
Мод може набувати різних форм — аби фантазія була. А ось найпростіші — циліндричні чи квадратні. Лаконічний дизайн каже покупцеві: ти платиш гроші за те, що всередині, а не зовні.
Лаконічно, але водночас стильно – такою бачать ідеальну е-сигарету E-Turbo CE4.
Досить просто виглядає модель еGo, але металеве оформлення корпусу знімає наліт дешевизни.
Стилізовані електронні сигарети
Відмінний варіант для подарунка, або просто для любителів мерчу — стилізована цигарка. Брендинг електронних сигарет такого плану є дуже потенційним. Проте тема мерчендайзу на ринку вейпу не розкрита. Ось скільки електронних сигарет із матір’ю драконів ви бачили? Золота жила була б.
Наприклад, звичайний мод носити вдвічі веселіше, якщо він схожий на Джейка з «Часу Пригод»
Це — звичайний мехмод, але він порадує будь-якого фаната всесвіту Зоряних Війн.
Електронні сигарети high-класу
Це вже не просто електронні сигарети — це витвір мистецтва. Проектування корпусу для вейпу такого плану дає політ фантазії, а пристрій набуває сміливих форм. Якщо сигарета набридне, можна носити її як брелок, або кулон. Ціна такого пристрою відповідна. Щоб відправити таку сигарету до покупця, а не в музей, виробники трохи економлять на «начинці» — зазвичай електронні красуні працюють на мехмоді, комплектація якого коштує дешевше.
Наприклад, сигарета від Teslacigs у стилі стимпанку виглядає дорого (хоча коштує не дуже – 50$). Підійде як для любителів «піднімати з розкішшю», так і для шанувальників «Біошока».
Рідкісний приклад, коли електронна сигарета розрахована на жіночий сегмент – електронна сигарета у вигляді кулона від G-Taste.
Простота не завжди виглядає дешево. Наприклад, китайський бренд Arctic Dolphin випустили лінійку е-сигарет класу high-end. Натуральні елементи в дизайні надають аристократичності та виглядають дорожче, ніж є насправді. Це відбивається на ціні виробу: екземпляр нижче, наприклад, можна придбати за скромні 150$ (у гривнях — середня зарплата українця).
Електронні сигарети high-класу Сьогодні у вейп-індустрії є десь розігнатися.
Контактна інформація:
+38 (044) 338 88 02
hi@klona.ua